Nonii... Eli olen hankkimassa noita GH soitin settiä ja peliä ja tuli mieleen et onko noi soittimet yhteensopivia Rock Band pelin kanssa? Kun niiden biisilista olisi hieman houkuttelevampi....' Kiitos!
Toimii rock bandin kanssa. Suosittelen soitin setin ostamiseta paikallisesta liikkeestä.. itse menen huomenna hakemaan kolmatta settiä, kaikenlaista harmillista pikkuvikaa. Jos kaikki muu toimii, mutta rummut eivät ole tarpeeksi herkät, saa redoctanen sivulla tehdä takuu reklamoinnin ja sitäkautta lähtettävät sinulle ilmeisen midi-kaapeli jolla voit kytkeä rummut tietokoneeseen ja säätää ne, alapuolella olevan linkin takaa muistaakseni jostain kohtaa löytyi linkkejä tuonne redoctanelle Täällä aika paljon keskustelua aiheesta http://www.livegamers.fi/forum/thread.php?thread_id=11067&board_id=539&page=5&latest=0
nonii... nyt iski jarru päälle.. vähän aikaa kun perehdyin ja lueskelin erilaisista teippi systeemeistä mitä jengi on touhunnu niin päätin että odotan et kamat saadaan kunnolla kuntoon! TAI odotan niin kauan ku nämä https://www.drumrocker.com/products/index.php tulee
Jos vain malttaa odottaa ja lueskella keskusteluja, niin luulen, että pian voisi saada laadukkaampia soittimia ilman noita "pikkuvikoja" Tosin tuon teippiviritelmänkin saa kaiketi "korvattua" tuolla midi-kaapelin avulla tehtävällä rumpujen herkkyyden säädöllä. Harmillista, että kalibrointia ei ole tehty jo rumpujen valmistusvaiheessa
Sanos muuta. Ite onneksi olen hakannut rumpuja aina melko kovaa (niin oikeita kuin "leluja") niin en ole omista rummuista vikaa havainnut, liekö sitten vain tyylini ansiota .
Tuonne laittamani linkin keskusteluun jo kirjoittelinkin, mutta sanotaampa nyt täälläkin. Eilen kävin sitten vaihtamassa soitinsatsin kolmanteen yksilöön, tavaroiden pakkaus poikkesi reilusti alkuperäisestä, sekä pakkauksen eristeitä oli hieman käsitelty kovakouraisesti (ei haittaa) tästä päättelin, että tuo satsi on käynyt korjaamolla ja sen kyllä huomasi. Rummut oli viritetty ihan viimeisen päälle toimiviksi, kuten linkin keskustelusta voi lukea. Lisäyksenä tuohon toiseen keskusteluun mainitsen täällä rumpujen jalkojen hieman muuttuneen, lattiaa vasten tulevat osat jaloista menivät paikalleen paljon helpommin, kuin kahdessa edellisessä satsissa, joissa joutui käyttämään !todella paljon! voimaa, että sai napsahtamaan lukitukseensa ne, olivat niin tiukka sovitteisia, tuo on hyvä puoli. Huonoakin uudessa telineessä on, se on aavistuksen "holompi" kuin vanha malli, tuo heiluu hieman enemmän, Teleskoopin omaisesti pidennettevät osat ovat hieman löysempiä myös ja tuosta johtuen tulee lisää välystä telineeseen.. No, kaikeinkaikkiaan, nyt ei voi olla muuta kuin tyytyväinen
Itse jään odottelemaan niitä kokonaan toimivia settejä..Pukinkonttiin kumminkin nyt tuo Gh4 Kitara paketti että onpahan nyt jotain. Joulut vaan kaikille foorumin käyttäjille ja miksei myös muillekkin 8D
Kaveri käski kysymään: Kun hän saa tänä jouluna tuon setin ja 17.12 ostettu ne kaupasta millä tod. näkösyydellä rummut toimivat oikein ?
Oman kokemukseni perusteella, 30% todennäköisyys, että toimivat, mutta oma otantani on vain 3 rumpusettiä, joten ei siitä mitään tilastoja laadita. Tai oikeastaan voisi kyllä lisätä otantaan vielä kaverini toimivat rummut. Eli 50% todennäköisyydellä toimivat Joskin todennäköisyyslaskentani lopputulosta vääristää se, että toimiva rumpusettini on käynyt jo korjauksessa ja siitäjohtuen toimii. Voisi siis kuvitella, että ennen korjausta, uutena tuokin rumpusetti on ollut rikki, tästähän päästäänkin sitten taas vain 25% todennäköisyyteen, että rummut toimivat