Guitar hero world tour kitara mäsänä taas?

Discussion in 'Xbox 360' started by Mikaeli26, Mar 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mikaeli26

Mikaeli26 Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin eli jouluna tuli meitin talouteen ko. peli ja sitä tullut jonkin verran pelailtua, mutta mutta kun lelut ei taida kestää leikkiä :D . Eli kitara #1. kesti soittelua hiihtolomille asti (vko 9) jolloin ongelmana oli että vihreä nappi ei ottanut kaikkia painalluksia, mutta pahin ongelma oli että strum bar ei ottanut kuin jokusen näppäyksen alaspäin. No kuitin kanssa paikalliseen anttilaan ja uus käyttöön, toimi hyvin, mutta napit jotenkin "syvemmällä" kuin edellisessä, ei kuitenkaan vaikuttanut hirveästi pelaamiseen.
    Sitten kitara #2 sanoi työsopparin irti lauantaina kun olin kokeilemassa guitar hero 3 demoa, perjantaina toimi vielä hyvin, yllätys yllätys strum bar ei ota alaspäin nuotteja juuri ollenkaan.

Olisko muka mahdollista että olisi sattunut 2 maanantai kappaletta kohdille vai onko jotenkin loota - kirata yhdistelmässä jotain vikaa, vaikka olen sitäkin yrittänyt moneen kertaan korjata uudelleen yhdistämisellä tuloksetta. En mielestäni hakkaa tuota strum baria mitenkään erityisellä voimalla enkä ole lyönyt kitaraa pöydän kulmaan jos on mennyt biisi persieelleen :D . Olen käyttänyt ladattavia paristoja ja nyt yritin ei ladattavilla ilman tulosta. Kait se on sitten käytävä viemässä takuuseen, mutta onkos muilla ollu samanlaisia ongelmia kitaran kanssa, kun jotenkin tuntuu ettei tämä voi olla näin heikko lelu.

Last edited: Mar 15, 2009
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page