Jos teillä on tuo kyseinen peli, voitteko auttaa minua, latasin peli ja käynnistin peli ja siihen tuli musta ruutu missä luki Loading.... ja vasempaa ala-kulmaa Connecting to server.... vaikka en ollu mihinkään pelii. Niin käy joka kerta. Että jos voisitte ystävällisesti autaa minua.
eli se koittaa yhdistää sitä palvelimeen. varmasti siellä jossakin on asetus joka poistaa sen asetuksen.
ongelma ratkaistu, pääsen peliin muttaku menen servulle, tulee uusi ongelma, muilla nousee pingi 999:siin ja mulla on normaali. osaatteki auttaa?
palomuuri on sallittu, pääsen servuu, ja siel peliin mutta sit muilla nousee pingi 999:siin. osaatteko auttaa?
Ai siis nouseeko niillä muilla sun takia pingi?Saattaa olla että se näyttää vaan 999 mutta oikeesti on normaalit pingit kaikilla.Lagaako ne muut sitten?
ne on vaan paikoillaan eikä tee mitään ja niitten päitten päällä on sellanen ympyrä missä sellanen rätisevä viiva
Onko käytössä kuinka nopea internetyhteys ? Ja onko tuossa pelissä mahdollista valita, palvelinta Suomesta, Pohjoismaista tai Euroopasta?
mun koneen nettinopeus on 512, ei ole mahdollista valita Suomesta tai muualta maapallolta palvelinta.