Siis P2P-ohjelmia jaetaan eikä saa puhua WARETUKSESTA?!? NO muokkaan kysymystä mikä on nopein P2P - OHJELMA!?!
Niin, p2p-softat eivät ole mitenkään laittomia, niitä voi käyttää täysin laillisesti. Eikös trooper78 vastannutkin tuohon jo ihan oikein Nopeuksiinhan ei yleisesti vaikuta se, mikä softa on käytössä, vaan monet muut tekijät, kuten esim. lataajan/jakajan liittymän nopeus, nat, tai vaikka torrenteissa leechaaja/seedaja suhde.
Eikös se riipu ihan yhteyksistä. (Jakajan ja lataajan) Tosin DC++ ja BitComet on semmoisia mistä on hyviä kokemuksia.
Valknut on nopein. Valknut matkusti eilen moottoritiellä usb-tikussa yli 120km/h. Eikös se tee siitä nopeimman?
Ja mulla oli azureus kännykän muistikortilla kun lensin Saksaan. Melkein 900 km/h. Oli aika nopeeta. Niin vaikeahan tuota on sanoa mikä on kaikista nopein, mutta torrentilla liikkuu tavaraa hyvin jos on jakoja. Tosin tuo väite sopii mihin tahansa P2P-ohjelmaan.
Torrent-ohjelmana voisin suositella sinulle uTorrentia, joka ei ole raskas ohjelma. Ja todellakin nopeus riippuu muista asioista kuin ohjelmasta, jota käytät niinkuin tuolla on vastattukin. Itse olen ainakin todella tyytyväinen uTorrentiin, että en voi kuin suositella sitä.
Toi torrent on samassa läjässä tavallisten p2p ohjelmien kanssa. Nopeus riippuu vain ja ainoastaan lataajien määrästä, jakajien määrästä (ja niiden suhteesta) ja niiden kaistan nopeudesta sekä sinun kaistastasi ja mahdollisista palomuureista tai NAT:sta. Onko netti kaista jaettu useampaan koneeseen? Miten? Käyttääkö joku noista edellisistä jotain NetLimitterin kaltaista ohjelmaa? Vois kokemuksella vielä lisätä että tähtien liikkeetkin tuntuu vaikuttavan asiaan... Eli samoja asioita pitää ottaa huomioon myös normaalissa p2p verkossa. Ja softista sen verran että jokainen voi sanoa parhaan clientin/softan ja se on eri kun seuraavalla. Joten se on ihan siitä kiinni mistä tykkää.
Kokeilemalla todellakin selviää se omakohtainen suosikki. Torrentit nyt ovat aika hyviä tässä nopeudessa.