Tervehdys! elikkäs olen paininut ko. ongelman kanssa jo aika pitkään.. vika ilmenee sellaisena vaakahäiriönä ikäänkuin välkkymisenä, kun toistan VIDEOITA (.avi) koneellani. vika pahenee selvästi, jos video on nopeampi tempoinen, vrt. draamasta toimintaan. vaihdoin eilen näytönohjaintakin, eikä muutosta tapahtunut. olen kokeillut mielestäni jo kaikkea maan ja taivaan väliltä, kuten bsplayerin eri versioita jne.!!! löytyisikö keneltäkään vinkkejä? kokoonpanostani löytyy mm. bspalyer Pro v.1.41 build 832, ffdshow version 22 2006 ja ati radeon 9600... Kiitokset auttaneille!!!
Kuulostaa interlace:lta. FFDShow:ssa on monia deinterlace -filttereitä mutta mikään niistä oiken tee hyvää jälkeä.
en usko ajuri-ongelmaan, koska esim. peleissä ei ole häiriöitä! korjausta viestiini sen verran, että tällä hetkellä käytössä bsplayer 1.37 eikä ffdshowta ollenkaan (olen kokeillut kaikki eri variaatiot)... muuten tuo interlace-homma kävisi! niin..ja tämä vika tuli ihan yhtäkkiä, ennen ei ollut mitään häiriöitä, joten en haluaisi rueta soitinta vaihtamaan. tosin kokeilin vlc:tä, mutta en oikein tykännyt siitä! on tämä sitten kummallista!???? lisää veikkauksia??