Mulla on vähän brobleema... telkkukuvassa näkyy taustalla semmoista aaltoisuutta jotka liikkuu kulmasta kulmaa (oikeesta vasempaan). Se ei vaikuta kuvanlaatuun mitenkään mutta ärsyttävästi siellä taustalla liikkuu vähän niin kuin haamukuva jossain huonossa maastossa räpsyantennilla. Mulla menee signaali tv-outista s-videona suoraan telkkariin. Ostin tossa uuden telkkarin ja toivoin samalla asian korjaantuvan. Eli toi häiriö näky phipsin 21" ja nyt finlux 72f355 telkkarissa. Oon kokeillut ottaa digiboksin ja dvd soittimenkin pois telkusta silloin ku kahtoo leffoi tietokoneelta, mutta sekään ei hyödytä. Myöskään antennijohdon poisotto ei auta, tuntuu että vika ois ehkä tietokoneen asetuksissa tai sit kaapelissa. Näytönohjain on radeon 9200 ja siihen on uusimmat catalystic systeemit. Onko kellään kokemuksia samasta ongelmasta ja onko ratkaisua löytunyt?
Sama täällä, en vaihtanu yhtään kalliimpaan piuhaan, vain erivalmistajan piuhaan ni asia korjaantu ja ATIn kortti mullakin.
Käytin eilisen ja sitä edeltävän päivän kokonaan asiaan perehtymiseen ja olen kanssa tulossa siihen tulokseen että kaapelissa täytyy olla jotain häikkää. Kokeilin monia eri ajureita ja ajurivalmistajia, muuttelin asetuksia (virkistystaajuksia yms.) eikä kuva parantunut eli luultavasti kaapelissa vikaa... Tietääkö kukaan onko sillä kaapelin pituudella minkälainen vaikutus kuvaan? Mulla on 5 metrinen piuha.
Kannattaa myös kokeilla antaako antenniverkko häiriöitä! itellä ei pysty ollenkaan kattomaan jos on antenni kiinnni telkkarissa eli häikkää maadoituksissa jonkkinverran..
Mulla on kait sama ongelma? eli menee sellasta /// aaltoa vasemmalta oikealle? näkyy etenkii sinisessä ja punaisessa värissä aika selvästi... vihreäkin tais pikkasen tehdä tota kanssa... Radeon 7000 ja Sonyn 32" telsu ja mustastapörssistä ostettu SVHS piuha, kyl se piuha aika laadukkaalta näytti ja merkki on vivaco mut veikkaisin että se on toi johto
Mulla on 10 metrii komposiitti-->scart halpis piuha jolla asia korjaantui...edellinen piuha oli 6m komposiitti-->komposiitti halpis ja sillä meni häiriötä.
joo just semmosta aaltoo vasemmalta oikeelle... mielestäni koklasin sen että ottaa antennipiuhan poikkeen (ei vaikutusta), mutta pitää testata vielä niin että on vaan tietokone kiinni telkussa ja digiboksi, dvd ja kaikki ylimääräiset piussit poikkeen, ainoastaan se s-video kiinni.
Tarkemmin ku aloin tutkimaan tota niin huomasin että kyllähän se sittenkin johtui siitä antenniverkosta. Aika paljon löytyy juttua tosta ku ehtii "maalenkistä" tai "galvaanisesta erottimesta", tolla erottimella pitäis pystyä korjaamaan ongelman.