Hämärä verkko ongelma :(

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by wiuwiu, Oct 21, 2012.

  1. wiuwiu

    wiuwiu Guest

    Hei

    Nyt on nainen pahassa pulassa. Voisko joku kertoa mistä johtuu sellainen, että yhtäkkiä chrome päätti olla päästämässä facebookkiin, kaikki muut sivut toimii normaalisti? Ilmoittaa että varmenne ei kelpaa. Normaalisti toiminu kunnes yhtäkkiä teki tälläisen nenän.

    Myös sellainen omituisuus ilmennyt samoihin aikoihin, että millään muulla selaimella (explorer,firefox ja opera) ei pääse yhtään mihinkään sivuille, ei edes googleen. Lataa ja lataa ja pyörittää mutta ei avaa vaan mitään sivua. Tuskin varmaan johtuu viruksentorjunnastakaan koska ennen ja jälkeen virusohjelman vaihdon ongelma toistuu kummassakin. Tietokoneen oma palomuurikaan ei ole päällä. Netti siis pelaa koska chromella pääsee muille sivuille ja olen yrittänyt kaiken myös toisellakin verkolla mutta ei niin ei.

    Täällä vaan on aika moni kellä on paljon käyttöä facebookille, saisi edes jollain toisella selaimella toimimaan.
     
  2. Ysf

    Ysf Active member

    Joined:
    Oct 2, 2005
    Messages:
    1,954
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    68
    onko siinä ilmoituksessa tarkempaa kuvausta siitä, että miksi se ei kelpaa?

    itse olen törmännyt jopa sellaiseen, että kun tietokoneen kello heittää tarpeeksi pahasti niin sitten tulee ongelmia varmenteiden kanssa.
     
    Last edited: Oct 21, 2012

Share This Page