Näyttis on siis geforce 6600 gt ja s-videolla siirrän kuvan telkkuun ja homma toimii aivan normaalista paitsi että taustalla on pari vaakasuoraa "haamuviivaa" jotka liikkuu ylhäältä alaspäin. Toivottavasti tajusitte. Niitä ei paljoa huomaa mutta on aika ärsyttäviä kun esim leffoja kattelee. Huomasin myös että nuo samaiset viivat näkyy vaikka en olisi siirtänyt tietokoneen kuvaa telkkuun. Mutta heti kun otan s-video piuhan pois ja laitan vaikka xboxin kiinni tilalle ei niitä viivoja enää ole. Mistähän moinen voi johtua? Johto on ehjä ja uusi ja johdot on kunnolla kiinni.
mul on ilemmy sama homma. en oo keksiny viel ratkasua vaikka kaiken oon koittanu.. luulen et se ottaa häiriöö jostain mut ei oo hajuaka mistä näyttis on Ati Radeon X850
Maadoituksessa vikaa, eli laitteet maadoitettuihin pistorasioihin. TV antennipistoketta voi myös kokeilla irrottaa. Saman pistorasian käyttö voi myös auttaa.
Mulla autto tosiaan se, et ottaa teeveestä antennipiuhan pois. Sinäänsä huono ratkasu mut en keksi muutakaan.
Mulla on täsmälleen sama ongelma, ärsyttävät raidat kulkevat TV:ssä kunnes otan antennipiuhan irti seinästä. Onko kellään tarjota parempaa ratkaisua kuin kontata pöydän alle repimään antennipiuhaa aina kun haluaa leffan katsoa koneelta Kenties jonkin sortin välikappale biilteemasta?