Kun torrentilla tullut dvd image on 99,9% valmis, 1 mega puuttuu mut seedaajia ei oo ollu pitkään aikaan niin haittaako se jos poltan sen nyt levylle? Meneekö koko homma pilalle?
Jos se toimii koneella, niin oletettavasti se toimii myös DVD-soittimessasikin. Joskus noita viallisia torrenteja tulee vastaan, mitkä eivät koskaan lataisikaan täyttä 100% mutta toimivat silti. Itse laittaisin tuon palamaan, eikä se yksi pilalle mennyt kokeilulevykään varmaan mikään katastrofi olisi?
Siirretty paremmalle alueelle ja otsikkoa parannettu. @Lityanko: tarkkana alueen valinnassa ensi kerralla ja otsikkoon panostusta myös. "haittaako" ei paljoa kerro, otsikko asiallinen ja ongelmaa kuvaava, nuo kielletään jo säännöissäkin: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Kummallista, PS2 jämähtää menuun kokoajan, mutta koneella pyörii ilman mitää vikaa. Voisko johtua pienestä viirusta cd:ssä?
Kannattaa muistaa polttaa DVD-ROM -formaattiin, niin yhteensopivuus on paljon parempi. Polttaessa Nero Express:llä valitaan vain "options" ja Book Type "DVD-ROM" viimeisessä "ikkunassa" ennen polttoa. Minä tein kerran mokan DL -levyn kanssa, kun poltin leffan ja Book Type oli automatic. DVD-soitin ei toistanut sitä mutta tietokone kylläkin..
Itse sanoisin, että vika piilee siinä vajaaksi jääneessä tiedostossa. Erään 99% elokuvatiedoston kanssa kokeilin montaa softaa, ja kaikki herjas että virhe tiedostossa, ei voi toistaa. Sitten -tais olla MP classic- onnistuin saamaan filkan alkuun. Puolen tunnin jälkeen kuva meni muusiksi ja sitten jämähti koko filmi.
Kyllä se voi toimia, mikäli 1 mega puuttuu. itesellä monta kertaa. nyt on yksi elokuva 98,9%, se ei suostu palaamaan rwlevylle, eli siitä latuaksesta taisi hassi tulla.
Nonni, nyt tuli koko leffa ja poltin uudestaan DL levylle. Samaan kohtaa n menua jämähtää sekin. PS2:ssa vika? Apua otetaan vastaan