Olen siis hommaamassa kotikoneen kaveriksi matkoille ym läppäriä. 14" näyttöön olen päätynyt, joten nyt vaan pitäisi valita oikea malli. Tärkeintä olisi nopeus, siis peruskäytössä (pelejä en oikeastaan pelaa). Myös hdmi sekä bluetooth saisivat löytyä. Ja päälle vielä jos akku kestäisi edes 2+ tuntia ja painaisi alle 3kg. Hinta ei saisi kivuta kovin paljon 800e päälle. HP Pavilion dv4-1080eo Tuollaista olen katsonut ja vaikuttaisi ihan pätevältä vehkeeltä. http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=26645 Onko tuossa jotain miinuksia mitä en näe ja onko mahdollisia haastajia? Suurkiitokset jos joku jaksaa avustaa.
Kyllä tuo on sulle luotu. Kaikki tuntuu olevan kohdallaan. Jos vähäsen joskus pelailet niin tuo näytönohjainkin rittää vähän vanhempiin peleihin. Ainoa haastaja, joka tähän hätään tulee mieleen on oikeastaan Ent. IBM Nyk. Lenovo. Kehuttu parhammista näppäimistöistään, rakenteen painosta ja kestävyydestä. Mutta ovat hintaluokassa aika lailla yläkantissa ominaisuuksin nähden... Itsekkin silloista IBM käyttäneenä voin kyllä kehua näppäimistöä ja koneen rakennetta. Tosin koneet ovat joidenkin silmiin vanhahtavan näkösiä, mutta sehän on tietysti makuasia! Itse pidän niistä vaikka eivät ole tyylikkäimmästä päästä.