Half-Life 1 oma serveri ei näy kavereille

Discussion in 'PC:n pelit' started by Joukkeli, Feb 2, 2006.

1. Joukkeli

Joukkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    Ajateltiin kavereiden kanssa pelata vanhojen aikojen kunniaksi hieman HL1 mun tekemällä serverillä, mutta koko ilo tyssäsi siihen kun kaverit eivät nähneetkään tekemääni serveriä. Steamin kautta tein sen, ja se onnistui, sitten kirjotin consoleen ensiksi "sv_lan 1", sitten kirjotin "sv_lan 0" (kaveri neuvoi noin) ja sitten kaikkien pitäisi nähdä tekemäni servu kun annan heille serverin IP:n. Noh, heillä näkyy vain serveri jossa lukee "not responding". Olen kokeillut lukuisia IP:tä, kun consoleen kirjoittaa "status" niin siellä näkyy serverin IP ja jotakin muitakin IP:tä, mikään niistä ei toimi. WWW.whatismyip.com:sta poimittu IP, ei toimi. Minulla on Sygaten palomuuri, käytin sitä pois päältä, ei toiminut siltikään.

Jotkut tyypit kyllä pääsevät serverilleni, mutta kukaan kavereistani ei. Mitäs seuraavaksi pitäisi kokeilla?

2. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli tosiaan johtuu varmasti siitä, että sinulla ei ole kiinteä ip:eek:soite ja kokeile avaa portit sun boxissa sille.

Portit voi olla vaikka 20715 20716 yleisimmät ja katot tosiaan et se sun palomuuri ei estä sitä.

3. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    joo mullakin on sama ongelma,mutta siis kukaan ei pääse serverilleni ei edes lanissa oleva kone.Mitenkä avata portit?Palomuuria oon ottannut aina pois kun teen tolleen serverin....Voisitko neuvoa mua niitten porttien laittamisessa kuntoon?tai et tulee toi homma kuntoon.

Last edited: Feb 17, 2006

Share This Page