Half Life 2 + Dod Source ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by dafge, Oct 1, 2005.

1. dafge

dafge Regular member

Trophy Points:
    26
    Ostin noin puoli vuotta sitten Half Life 2: Collector's edition - pelin, ja kauppiaat sanoivat minulle kyseisen version sisältävän HL2:n CSS:n DOD:Sourcen, Half Life 2: Deathmatching, sekä Half Life: Sourcen.

No nyt kun koitan päästä pelaamaan Dod: Sourcea, Steam pyytää minua ostamaan kyseisen pelin ensin. Mitä pitäisi tehdä? Onko vika kauppiaassa(voiko pelin palauttaa), vai kannattaako haukkua Valve paskaksi?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Normi kaupasta ostettu Half Life 2 ei DOD:Source oikeutta sisällä, syynä tässä oli riita Sierran ja Valven välillä (tai tähän voi aina vedota). Steamista ostetut Silver tai Gold versiot tuohon DOD:Sourceen oikeuttavat. Sen voi myöskin ostella omana pelinä Steamista hintaan 20 dollaria tai odotella että se tulee kauppoihin myyntiin (samassa paketissa tosin taitaa olla mukana CS:Source).

Collector's Edition — includes Half-Life 2, Counter-Strike: Source, Half-Life 1: Source, a Half-Life 2 T-shirt and a Prima book sampler. Ships on a single DVD.

3. Shandei

Shandei Member

Trophy Points:
    11
    Jos sä haluut ton dodin, ni käy ostaa se muutaman viikon päästä kaupasta, tai sitte osta se steamin kautta vanhaan accounttiisi. Mä ostin mun hl2 accounttii ton dodin pari päivää sitte steamin kautta, ja oon ainaki ollu tyytyväinen kyseiseen peliin. Valinta on sinun! Jos haluut ostaa sen steamista ni tarvii "luottokortin", mutta visa electronit sun muut käy hyvin. Kauppoihin se tulee vasta 20.10 ja sen hinta oli jossain 28€. Steamissa se maksaa 19,95$ + verot (oiskohan ollu 4,95$).

Share This Page