Eli siis kun minulla on tuo half life 2 niin se ei toimi ollenkaan vaan kun pistän DVD:n sisään niin ei tule mitään että missä lukisi install tai mitään vastaavaa valikkoa ja kun menen katsomaan tiedostoja niin siellä ei ole missään setup/install tai vastaavaa... Mikä avuksi?
No eikö se kävisi niin etä lataisit steamin ja laittaisit cd-keyn? Muuten eikö siinä cd:llä ole automaattistä käynnistystä?
muistaakseni se jotenkin onnistuu kun laittaa cd key:n ni sen voi ladata setamsita ilman cd tä en ole varma
Olen kokeillut myös pistää sitä cd keytä sen steammin kautta kun minulla in jo oma account kun half lifen 1. osan omistan jo... Ei se niin paljoa haittaa kun ei hl2 toimi mutta kun sourcea tahtoisin pelata mutta aina kun sen avaan tulee vain se valikko jossa on kansiot esim: cstrike, sounds, models, yms sitten siinä on sellainen kun hl2 ja kun sitä painan niin tulee vain että : "Proseduurin aloituskohtaa g_ScopeTraceStackDepth ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta tiero.dll" ja kun valitsen hl2 launcher niin siinä avautuu latausruutu ja koko kone menee aivan laggiin...
nosiis.. voithan sinä samalle steam accountille rekisteröidä tuon hl2:nkin. ei sitä estetä. otata vaan "games" ikkunan esiin, sieltä ylälaidan valikosta sitten valitset "games -> activate product on steam" ja painelet kerran nextiä, sitten rullailet EULAN alalaitaan ja laitat ruksin ruutuun "accept" ja lyöt taas nextiä. Sittenpä avautuu ikkuna johon voi hakata sen hl2:n cd-keyn ja se on siinä. sitten vaan kun haluat pelata hl2:sta niin sen pitäisi automaagisesti latautua valven palvelimilta koneellesi. ei siinä romppuja tarvita. ja käynnistele se peli steamin kautta niin toimii. jos yrität resurssienhallinnasta käynnistää hl2-laucherin niin tuskin toimii.
Ei onnisttukkaan, olen yrittänyt myös DVD:n automaattikäynnistystä, mutta silloinkaan ei taphdu mitään muuta...