HALF-LIFE 2 netissä?

Discussion in 'PC:n pelit' started by mik_u2, Jan 9, 2005.

1. mik_u2

mik_u2 Member

Trophy Points:
    16
    Itse pelailen aika usein aurian pelikaistan serverillä ja silloin kun siellä on porukkaa pelaamassa täydet 16henkeä, alkaa peli tökkimään pahasti. Toimisiko peli silloin hyvin kunnon myllyllä? Kuinka merkittävä on laajakaistan nopeus? Itselläni on 2,4ghz pentium, 1giga 400ddr muistia ja näytönohjaimena Nvidian Geforce FX5600 256mb. Elisan laajakaista 2mb/512kb. Auttaisiko se paljonkin jos olisi esim. soneran 8/1mb liittymä? Muutenkin tökki aina jos on muissa kentissä paljon porukkaa. Olen laittanut kaikki säädöt tosi alas(low). Resoluutiokin on vain 1024x768 pelissä vaikka näyttönä onkin 19" acerin lcd-näyttö.Miten muilla tämä toimii netissä?

2. mik_u2

mik_u2 Member

Trophy Points:
    16
    kyse on siis Half-Life 2 deathmatchistä netissä.

3. mcmopo

mcmopo Active member

Trophy Points:
    68
    Siis jos peli tökkii niin syy on koneesta, mutta jos pingi on korkea ja peli näyttää lagaavan niin syy on internet.

4. ZuZ

ZuZ Guest

Väittäisin että näytönohjain on hieman heikko...
    Mutta ei hätä tämännäköinen ole asetuksia säätämällä saa
    hieman lisää irti frameja.

Elikkäs kun olet "play games" valikossa steamissa niin oikealla klikkauksella HL2:DM päälle saat pikkuvalikon josta klikkaat "properties", properties valikosta klikkaat "launch options" kohtaa, josta ilmestyy pieni tekstikenttä ja sinne rustaat: -dxlevel 81 -heapsize "näytön ohjaimen muistimäärä kilotavuina" eli -heapsize 256000

Itse HL2 nettipeli säädöistä en tiedä josko ovat samoja mitä Cs:s.

Kannattaa yrittää etsiä eri säätö käskyjä netistä jotta saat säädetty muitakin asetuksia kuin mitä pelin valikoista voi säätää ja siten saada peli pyörimään paremmin.

Share This Page