Half life 2 ongelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by Irkkuli, May 12, 2005.

1. Irkkuli

Irkkuli Member

Trophy Points:
    11
    Olen jumissa!!!!!
    pelisä ku saa pulse cannonin niiltä combinen sotilailta ni ku se ukko pyytää mua tulemaaan jonnekki se avaa sen oven missä on se nainen ni sit se ukko jää kökkimään siihen oviaukkoon
    onko kyseessä bugi vai tarkoituksellinen

2. D.J

D.J Regular member

Trophy Points:
    26
    oletko rautatie asemalla

3. PJKuona

PJKuona Regular member

Trophy Points:
    26
    Veikkaisin että kyseessä taitaa olla bugi. Jos arvuuttelu linjaa jatketaan, niin veikkaisin ettei kyseessä ole alkuperäinen peli vaan jokin netistä peräisin oleva ware-versio. Mikäli näin on, niin korjauksena auttaa [bold]alkuperäisen[/bold] pelin asentaminen.

ps. Välimerkkien lisääminen tekstiin parantaa luettavuutta huomattavasti.

Last edited: May 12, 2005
  4. Vilen

Vilen Guest

Kyllä tuo virhe saattaa tulla alkuperäisellä pelilläkin. :)
    Siihen auttaa kun kirjoittaa konsoliin tai autoexec.cfg tiedostoon ai_disable "0".

5. PJKuona

PJKuona Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen kuullut noista Half life 2:n tekoäly ongelmista. Itselläni ei kyseistä peliä ole, joten tässä asiassa en ole asiantuntija. Noista tekoäly ongelmista on sen verran ollut juttua, että luulisi pelintekijöidenkin olevan niistä tietoisia. Kun he tietävät että pelissä on ongelmia, niin ongelmat yleensä pyritään korjaamaan päivityksillä.

Half life 2:n on siitä erikoinen peli että jopa yksinpelin pelaaminen vaatii nettiyhteyden, kun nettiyhteys kuuluu pelin laatimuksiin tulevat myös kaikki päivitykset kätevästi netin kautta. Miten nuo päivitykset sitten toimivat Half life 2:ssa? Pitääkö päivtykset ladata manuaalisesti vai osaako peli ne itse netistä hakea?

Joka tapauksessa tuollaiset konsoliin kirjoitettavat komennot ovat ns. paskapatentteja eikä niitä voi pitää oikeina korjauksina. Jos itse olisin tuon pelin suurella rahalla ostanut, en takuulla haluaisi olla joka välissä konsoliin kirjoittelemassa jotain ihme komentojonoa. Kyllä kalliiden pelien pitää toimia ilman kikkailuja.

Koeta Irkkuli jotenkin päivittää tuo peli. Se taitaa olla se paras korjaus, ellet sitten halua joka välissä kirjoitella konsoliin tuota Vilenin kertomaa komentoriviä.

6. D.J

D.J Regular member

Trophy Points:
    26

Just tälläi

7. Irkkuli

Irkkuli Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos avusta. Enkä ole mikään warepaska.

8. PJKuona

PJKuona Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei kukaan ole väittänytkään että olisit.

Share This Page