kun pelasin half-life 2 vanhemmalla näytönohjaimella niin peli ei tökkinyt paljoa. mutta ostin uuden näytönohjaimen niin half-life 2 rupesi tökkimään paljon enemmän. olisiko neuvoja. olen hakenut uusimmat ajurit näytönohlaimeen, mutta sekään ei auta.
Taitaa tuo muisti olla sulla melkonen pullonkaula. En tiä sit et mitä toi Half-Life vaatii mutta en yhtään ihmettele jos tökkii kun on vain 256 muistia.
nopsasti vilkasin paketin kylestä,että muistia vaatii minimissä 256mb vois kuitenkin olla aiheellista hommata toiset mokomat lisää.kokeiles vaikka siihen näyttikseen hieman vanhempia ajureita jos toimis paremmin niillä.
Voit ostaa aivan vapaasti suurempi Megaherzistä (mhz) muistia sillä muistit toimivat kuitenkin sillä hitaammalla mhz:llä niistä kahdesta, eli tässä tapauksessa 266Mhz ja ne ovat täysin yhteensopivia.
Raksuttaako kiintolevy kovaa kun se pätkii. Jos näin tapahtuu niin ensin [bold]eheytä[/bold] ja sitten hanki se muistikampa. Kun tässä oikein muistelee niin itte ainakin jouduin kovon eheyttämään ennenkuin HL2 toimi kunnolla. Raksutteli vaan koko ajan sitä ennemmin.
Olisi vielä yksi kysymys, miks mulla toimii paremmin far cry kuin half-life 2 onko toimiiko far cryssä ati paremmin kuin half-life 2
No sehän voi riippua paljonkin mitkä asetukset sulla on niissä graffoissa. Varmasti HL2 graffat täysillä on raskaampi kuin FarCry kaikki minimissään. Tuosta näytön ohjaimesta en tiedä oisko parempi jompaan kumpaan.
noilla osilla mä pistäsin kyl ihan kaiken uusiksi, paitsi näyttiksen. suosittelisin jotain 3 gigasta prossua ja mustii yli gigan. toinen kovokaa ei ois paha ku 80 giggolosta täyttyy aikas nopee
Ehkä moni muukin laittaisi, mutta oletko ajatellut että kaikilla ei välttämättä ole rahaa laajentaa konetta joka toinen päivä kun uusia osia tulee markkinoille.
mettala: Kaikilla ei tosiaankaan ole varaa uusia konettansa kuin kerran viidessä vuodessa tai harvemmin. Mielestäni voisit jättää tuon tyyliset kommentit kirjoittamatta, sillä ne eivät sovi tänne. Edit: Typo