tietääkö kukaan mist johtuu kun pelaan half-life 2:sta näyttöön tulee 0*###### viittasi muistiin 0*###### muisti ei voi olla read.? tietääkö kukaan mikä on vikana kun ei oikein ton steamin sivun suomentaminen suju
Konetta ei ole ylikellotettu? Uusimmat näytönohjaimen, piirisarjan ja äänikortin ajurit asennettu? Muistien kunto tarkistettu memtest86 tai memtest86+ ohjelmalla?
Ylikellottaminen on tarkoittaa koneen tehojen nostamista normaalien arvojen yläpuolelle tiettyjen ohjelmien tai BIOS:in avulla. Jos et sanaa tunne, niin tod näk et ole myöskään konetta ylikellottaunut.
itellä sama ongelma, tänään laitettu uusi emo ja prossu, ja tietty asennettu winukka uudestaan. onko kellään muulla ollut samaa ongelmaa ja saanut ratkaistua sen?
ja kaikista eniten tässä vituttaa se että vanhalla celeron 2,4ghz:lla toimi hl2, mutta athlon 64 3200+:lla taas ei. edit: muutenkin on joku vialla kun tällä kokoonpanolla(näkyy alla) 3dmark03 antaa vain jotain 7500marks, ja 3dmark05 taas jotain 2500marks.
Mulla on sama ropleema mut ei oo näyttäny toimivan mikään mitä oon kokeillu...Mut noita kantsii sit varmaa testaa http://support.steampowered.com/cgi...3B2PSZwX2N2PSZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1 (mut eipä mulla auttanu ainakaan).