kuinkas moni on ehtinyt ladata kyseisen pökäleen? kyllä oli massiivinen pettymys miten yhden konsolien parhaimman pelin pohjalta, yksi kaikkien aikojen paras tiimi voi saada aikaan noin huono tuotoksen, aivan kamalan surkea demo ( eli siis pelikin on surkea..). Oliko todella demossa ihmisten lähes kaikki yksiköt? joo morjens sama pelata kavereiden kanssa kivi-sakset-paperia. Tai vaikka vasta tullutta End Waria jossa tämä asetelma on toteutettu reilusti paremmin. esim mikä hiton idea tuossa basessa on? ei saa rakentaa miten/minne itse haluaa vaan pariin spottiin? ja mitä helvettiä 30 populaatio limit?!? ja sitten vielä naurettavat kontrollit, jippikaijee.
liekköhän demossa oli kaikki unitit ja rakennukset ihmisiltä? oliko ihan 5 unittia, ja suunilleen saman verran rakennuksia.... TOIVOTTAVASTI tuo demo oli vain huonosta kohdasta, en kyllä tuon perusteella osta peliä enne kuin sen saa alelaarista.
Voisin vaikka ladata ton demon tänää ja tulla sitte haukkumaan sitä tänne Tosiian jos boksille julkastaan strategia pelejä niin pitäs kyllä tehä kunnon controllit niihin koska muuten se on shittiä... Ja sit viel toi command limit juttu, esim. red alert 3 pelissä boksilla on command limit 50, jota ei pysty vaihtamaan eli se on ihan perseestä, kun taas koneella tossa samassa pelissä ei ole command limittiä ollenkaan, joten miksei sitä saa boksilla tehä niin paljon yksiköitä kun huvittaa ja koneella saa? MITÄ JÄRKEÄ TOSSA ON?!
No lol. Ette vaan osaa pelata Halo Wars:in kaltaisia pelejä, ettekä ole Trü Halo faneja ^^ E: Itseäkin kyllä harmittaa että ei voi rakennella, omasta mielestä rakentelu on parasta RTS-peleissä.
Myönnän, että en ole mikään Halo fani, mutta kyllä mä strategia pelejä osaan pelata, eikä tämä kyseinen peli ainakaan demon perusteella kovin hyvältä vaikuta. Controllit ovat huonot ja command limit on liian pieni (tosin eikös sitä voi nostaa jollain upgradella?), mutta muuten vaikutti ihan ok peliltä, esim. mua ei toi rakentamisalueen pieni koko haittaa, eipähän ole niin vaikea puolustaa tukikohtaa. Ylipäätäänkään strategia pelit eivät ole boksilla niin hyviä kuin koneella juuri hankalien controllien takia. Itse omistan just ton RA3:n boksille, mut ostin sitte myös koneelle helpomman pelaamisen takia.
Joo aluksi itsekkin epäilin että demosta päätellen voisin jo sanoa että peli on suoraan sanottuna hutaistu ja ei logiikkaa paljoa löydy ukkojen ja tekoälyn suhteen... Mutta plussa oli se että warthogit hyppelivät komeasti ja nadet oli ovelasti keksitty. Mutta toisin sanoen peli oli kyllä kurainen siitä riittää iloa vähäksi aikaa mutta parin viikkojen sisään peliin kyllästyy täysin. Eli mielummin ostan Halo 3 ODST:in halo warsin sijaan. 3/5 tähtee annan pelille jos tänne saa edes arvostella sitä Hyvää: - Ajoneuvot ja liikkuvuus - Taustamusiikki Huonoa: - Kokopelistä päätelleen liian lyhyt kampanja - 30 limit - Grafiikka ja pelattavuus