http://www.gigantti.fi/product/tiet...KJEQ023/acer-aspire-x3-poytatietokone-ax3475, tuommoista konetta olen katsellut. Mutta haluaisin tietää minkälainen tuo loppujen lopuksi on? Pyörittääkö pelejä, esim. Battlefield 3? Ja tietenkin saa esittää parempia kokoon panoja, budjetti olisi 700€.
Pelit pyörivät todella heikosti tuolla ja et pysty päivittämään tulevaisuudessa tuota romua... Tuolla rahalla saa jo kunnon pelikoneen: Kauppa: SystemaStore Hiljaisuuteen voisi panostaa viellä sen 22€, ostamalla prossulle hiljaisemman coolerin .
mjoo,ota lurlulkin paketti,tuolla pakettikoneen paskalla kulkee BF3 ehkä low-asetuksilla,(ehkä)ja päivitettävyys on se nolla,ota tuo systeman paketti,paljon parempi
Tuo on kyllä jotain niin kryptistä. Scheisse näyttis ja 16GB muistia. Koppa, joka on kuin sauna. Ei mikään paras kombo.
Unohdit tärkeimmän, se on Acer Aspire... "vähän virtainen" A10-5700, joka on 65w TDP ja huonolla OEM näyttiksellä. Systeman setissä oli moni tarjous menossa umpeen, joten hieman kannattaa kiirehtiä...
Itse omistanut Acer Aspiren,ja hyvä kone oli,mutta kuten pakettikone on pakettikone,niin huonoutta löytyi -Takana kotelon ainoa tuuletinpaikka,92mm -Eteen sai tuulettimen,92mm tuulettimen kun painoi kovokelkan/kopan pohjan väliin,virallista paikkaa ei kyllä ollut -wd caviar green kovo -dualcore athlon (tosin tällöin vielä luulin ettei ollut järkeä ostaa x4 prossua koska x2 suoriutuu paremmin hommista koska ohjelmat eivät tue x4:ää vielä T:minä ja ajatukseni/kuulopuheeni vuonna 2010) E:Konetta en sentään maksanut itse,sain sen joululahjaksi näytön kanssa
Lurluckin kokoama setti vaikuttaa tuohon budjettiin katsottuna ihan hyvältä, ja tosiaan noista näyttiksistä en ole oikein perillä mikä on hyvä ja mikä ei, ja muutenkin olisi paljon opittavaa. Kiitos!