Olen katsellut useita eri vaihtoehtoja ja statistiikaltaan LCD:n LC-41 on ylivoimasesti parhain. Kuitenkin haluaisin kuulla omia kokemuksia ja mahdollisia muita vaihtoehtoja hinta luokkaan 500-700€. Mirain 499€ maksava 32 tuumanen ja Samsungin halvemmat mallit S62 ja S81 houkuttelisivat myös, mutta esim. kontrastissa, kirkkaudessa ja vasteajassa nämä tuntuisivat jäävän jälkeen - ainakin ilmoitettujen lukemien mukaan. Televisio tulisi lähinnä omaan toimeenkuvaansa, mutta myös pelaamista tietokoneen ja pelikonsolien kautta tulee varmasti kokeiltua. Kertokaapa mielipiteitänne ja lähinnä kokemuksianne, kiitos!
Hei, sama olen pohtinut. Jos ostaisi halppis telkun ja hyvän digiboxin niin pitäisihän sen olla keskiarvoltaan keskihyvä? Noista suoritusarvoista vielä: Mulla on PC:n monitorina oikein hyvä Syncmaster 225; verrattuna Miraihin: Mirai: Valovoima: 400 cd/m^2 Kontrasti: 1200:1 Syncmaster Valovoima: 280 cd/m^2 Kontrasti: 700:1 Vasteajalla ei ole mitään merkitystä, siis sillä ilmoitetulla. Eli ongelmat tulee käytettävyydessä? MUTTA jos siihen laittaa sen digiboxin!
Lueskelin sen verran juttuja näistä teräväpiirtotelkuista, että aionkin ostaa käytetyn, vanhan kunnon kuvaputkitelevision. HDTV:n käyttö nykytekniikalla menee melkolailla hukkaan. Omat käyttötarkoitukset olisi lähinnä sarjojen ja poltettujen elokuvien katselu, jossa kuvaputki palvelelee paremmin. Jään vartomaan FullHD:den hinnan laskua ja HDTV-lähetysten saapumista tänne villiin pohjolaan.