Haluuko joku auttaa The sims 3ssa

Discussion in 'PC:n pelit' started by tervve, Jul 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tervve

tervve Member

Trophy Points:
    11
    Eli mulla on jo kyl aihe täällä, mutta kukaan ei enään vastaa sihhen joten tein uuden. Olen siis asentanut The sims 3 joku aika sitten. Peli toimi hyvin monta kuukautta, sitten ostin siihen lisäosan, ja senkin kans peli toimin hyvin. Sitte kuitenki peli rupes kaatuilee jonkun 10min pelamisen jälkee. Ja nykyää se tekee sitä noin 10sekunnin jälkee varsinaisen pelaamisen yhteydessä. Olen kuitenkin itse saanut selvitettyä jo niin pitkälle että vika tulee sen myötä, kun The sims 3 käyttää tietokoneeni muistia väärin. Ja minulle on ehdotettu että kun menen Käynnistä > tietokone > järjestelmän ominausuudet > järjestelmän lisäasetukset > suorituskyky > asetukset > tietojen suorittamisen estäminen > ota tietojen suorittamisen estämistoiminto käyttöön kaikille ohjelmille ja palveluille paitsi seuraaville: > lisää... ja tollasta, enkä tosta ole päässyt pidemmälle. En tajua mitä siihen pitäisi lisätä.
    Kun peli kaatuu, konekkin ehdottaa tuota kyseistä mitä kirjoitin, mutta en ole sitten päässyt tuosta pidemälle. Osaako kukaan auttaa?
    Sims peli toimii moitteettomasti, jos sitä ei ole päivitetty, mutta heti kun sen päivittää se alkaa kaatuilla. Sen myötä en myöskään voi ostaa uusia lisäosia..

Last edited: Jul 9, 2011
  2. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Lisäät siihen ota estämistoiminto jne. juttuun sen pelin, Sims 3:n. Mikä tahansa sen sovelluksen nimi onkaan, sims3.exe, sims3thegame.exe tai jotain sellaista.

3. tervve

tervve Member

Trophy Points:
    11
    pitääkö sielä olla tuo exe perässä, koska en löydä sieltä kun yhden sellasen, ja kun sitä olen kokeillu mitää ei oo tapahtunu, vai teenkö siinä kohtaa jotain vääri

4. Betrayed

Betrayed Moderator Staff Member

Trophy Points:
    68
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page