Halvan koneen kasausta

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Polemaios, Jul 28, 2012.

1. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    elikkäs uutta konetta hankkimassa, ja tälläsen paketin kasasin erittäin pienellä budjetilla, ja pitäisi saada mielipiteitä siitä.

käyttöjärjestelmä löytyy, ja kovalevyn otan tästä vanhasta koneesta.
    Tarkoitus olisi saada perusvarma kone, ja ymmärtääkseni tällä kokoonpanolla pitäs mahdollisesti jotain pelejä pelailla myös, ei ehkä täysillä asetuksilla. Mutta pääasiassa netin selailuun ja elokuvien katseluun olen ostamassa konetta. Eli mielipiteitä tästä paketista, sopiiko osat yhtee, ja parannusehdotuksia otetaan vastaan! :) Ja itse aion siis kasata.

2. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    llano setti alle
    laiskana en jaksanut tehdä uutta,mutta ainut tarjous joka ei päde nniin on tuo koppa,eli se vaihtoon,...
    tuosta voi powerista säästää pari euroa,prossuta kans,näyttis on integroitu prossuun,ja on suunnilleen yhtä hyvä kuin tuo mikä sinun paketissasi on,prossutehossa hävitään,mutta virrankulutuksessa säästetään,prossucoolerin voi karsia,jos uskoo kestävänsä amd:n äänekästä vakiocooleria,

3. Peku

Peku Active member

Trophy Points:
    58
    Tässä tämmönen halppis ratkasu:
    Emolevy ja prossu 151,80€
    Koppa ja virtalähe 49,90€
    Muisti 19,99€
    dvd-asema 17,37€
    Yhteensä 239,06€

Prossujäähyn korkeus oli muistaakseni 50mm joten pitäis sopia koppaan

E: Gereti, tuon sinun ehotuksen muistikampa on aika tyyris

Last edited: Jul 28, 2012
  4. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    onhan se,mutta llano hyötyy nuista 1866mhz kammoista,niin siksi

5. Peku

Peku Active member

Trophy Points:
    58
    Selvä, tuota en tienny mutta nyt tiiän.

6. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    Geretin paketti menee liia tyyriiksi, ja pixmaniasta en kyllä mielelläni tilaa mitään, oon sen verra huonoa palautetta kuullu siitä mestasta. :) Saisko joltain jotain kommenttia tuosta mun kasaamast?

E: eipä se ollutkaan niin kauhean tyyris kun jätti tuon kovalevyn pois, mikä multa siis löytyy jo. Muiltaki otetaa ehdotuksia vastaa, ja kommenttia tosta mun kasailemastaki.

Last edited: Jul 29, 2012
  7. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    tuossa sun paketissa on huono poweri,ja huono emo,koska vanhentunut,halppis piirisarja,

8. Peku

Peku Active member

Trophy Points:
    58
    Mulla ainakin on aivan hyviä kokemuksia pixmaniasta, tuotteet on tullu ajallaan ja ennen kaikkea kilpailevat hinnat! Takuu huollosta ei ole kokemusta, mutta muuten ihan hyvin on asiointi liikkeen kanssa pelannut

E: niin ja muuta kommenttia... No llano setti alle ja sitten tulevaisuudessa hieman kellottelet ja ostat näyttiksen niin pärjää taas jonku aikaa. En tosin tiedä että kellotellaanko noilla edellämainituilla emoilla.. Joku viisaampi kertokoon

Last edited: Jul 29, 2012
  9. Polemaios

Polemaios Member

Trophy Points:
    18
    hmm, ite juuri kuullu et super flowerin powerit ois iha laatukamaa. Mut anyways, vois tuolla Llano setil sit mennä, mut ton prossucoolerin aattelin jättää pois.

eli tälläne olisi. Voiks joku varmistaa et osat sopii toho koteloo? Ja pelaileeko tol setil sitte mittää?

10. Gereti

Gereti Senior member

Trophy Points:
    163
    super flower on laatumkamaa,mutta nuo flowerit ei oo laatukamaa,gold sarja on laatukamaa,mutta nuo ATX:ät ei oo

11. Peku

Peku Active member

Trophy Points:
    58
    Kyllä sopivat koppaan. Pelailee kai tuolla jotaki, kato vaikka youtubesta videoita
    Tuossapa ja ja ja

Share This Page