Halvin 5 megapixelin kamerapuhelin

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by opukka, Nov 18, 2008.

1. opukka

opukka Member

Trophy Points:
    16
    Terve ja heipähei. Kyselisin sellaista että mikä mahtaisi olla halvin 5 megapixelinn kamerapuhelin? Olen itse löytänyt tuollaisen samsung sgh-g600 ja siinä on 5 megapixelin kamera ja maksaa 170€ löytyisikö halvempaa?

2. aatutee

aatutee Member

Trophy Points:
    16
    Noupi nou...

Ei löydy. Samsung SGH-G600 on markkinoiden halvin 5 mpix puhelin. Seuraavaksi halvin on vasta LG KU990 wiewty, joka maksaa 299e.
    Myös kanattaa katsoa muitakin kamerapuhelimia, sillä megapikselit eivät yksin ratkaise, vaan myös tarkennukset ja optiikat. Esimerkiksi Sony Ericssonilla on hyvän hintaisia 3,2 mpix puhelimia, ja ne ovat sen verran 5 mpix puhelimia edullisempia, että osta semmoinen. Esimerkiksi SE C702 (259e) ja K810i (219e) ovat hyviä ja edullisia. Samsung SGH-G600 on tietty halvemoi, mutta olen kuullut ettei se ole mikään kovin laadukas. Jos haluat todella halvan ja todella hyvän puhelimen, osta SE:n K550i. Siinä on "vain" 2 mpix kamera, mutta siitä löytyy automaattitarkennus joka parantaa kuvanlaatua huomattavasti enemmän kuin hiukan pienempi megapikselimäärä. Mutta jos kuitenkin sen pitää olla nimen vuoksi 5 mpix puhelin, osta G600. SE on ok! : D

3. aatutee

aatutee Member

Trophy Points:
    16
    -Tarkoitin että automaattitarkennus parantaa laatua enemmän kuin SUUREMPI megapikselimäärä, enkä tietenkään pienempi... Mogiahan sattuu... Unohdin myös mainita että käytettyjä 5 mpix puhelimiakin on, ja esimerkiksi laitetaan vaikka Nokia N95. Siinä on yksinkertaisesti kaikki. HInta uutena n.390e ja käytettynä 150e ylöspäin. Kannattaa ehdottomasti katsoa LG KF600, siitä löytyy varteenotettava 3 megapikselin kamera, ja siinä on k o s k e t u s n ä y t t ö eli siinä mielenkiintoinen puhelin. Hinta n.180e. On myös Samsung SGH-U600, jossa ei ole 3G-tukea mutta loistava 3,2 mpix kamera, ja hinta vain 140e. Sitten on sen sisar SGH-U700, jossa on 3G, 180euroa. Kysy mitä vain, seuraan tätäkin keskustelua.

Share This Page