Juu nyt oon ostamas PS3. Hintaseurannasta katsoin niin hintana 389 € Jimmspcstorelta. Paketti sisältää Dual Shock 3-ohjaimen, eli onkos tuo langaton ohjain, ja onko tuossa sitä tärinätoimintoa? Sitten tietääkö joku onko tossa joku "Uusi 65nm grafiikkapiiri, tai "Cell siru". En tiedä mitä noi on, mut joissakin PS3 paketeissa ilmoitetaan tollasta. JA vielä, että jimmsiltä on noi HDMI kaapeli PS3 loppunut, että kannattaisko tollanen jostain hommata, jos, niin mistä?
Kyllä DuálShock 3 on langaton ja siinä on tärinä ominaisuus, noista Grafiikkapiireistä en nyt muista pahemmin mitään joten en sano siitä mitään ja Cell Broadband engine on vaan PS3:n Suoritin noilla tiedoilla tuskin teet mitään mutta laitoin ne sen takia kun kysyit ja HDMI kaapeli kannattaa hankkia minun mielestä vain silloin jos on Full HD TV eli Täysi Teräväpiirto TV
Tuskin löydät alle 1000€ montaakaan fullHD töllöä. Onhan niitä philipsin ja LG:n yritelmiä aina olemassa kyllä.
Osta Sony 40w4000. Taitaa halvimmillaan olla jimms:llä 1020 euroa kotiinkuljetettuna. Hyvä töllö pelaamiseen ja muuhunkin..
Täs ei olis ainakaa hinnalla pilattu full hd tölsy LG 32LG5700 32" Jossain topikissa täällä oli yhen ihmisen kehujakin tästä, mut ei löytyny just nyt tähän hätään sitä topikkia.
Kuten keke777:kin sanoi niin nuo Sonyn telkkarit ovat laatutavaraa (testivoittajia). Itselläni esim. Sonyn 32W4000 ja näyttäisi hintaseurannan mukaan lähtevän tuolta Jimm's PC Storestakin ~800 eurolla.
En nyt mikään ihan alan asiantuntija ole, mutta eikös se ero Full HD:n (1080p resoluutio) ja HD Readyn (1080i) välillä oo ihan minimaalisen pieni? Eli jos sull on HD Ready telkku nii kannattaa ehdottomasti myös hankkia HDMI kaapeli. Ittelläni on HD Ready telkkari ja 1080i resoluutio näyttää ihan samalta ku kaverin Full HD 1080p resolla eli en nyt ois ihan varma et jos rahasta on pulaa kannattaako Full HD:ta ostaa ku HD Ready telkkarit on nii paljo halvempia.
Prossu (Cell Broadband Engine) ainakin on 65nm (40Gb ja 80Gb malleissa). 65nm Grafiikka kortista en ole varma. Jos on niin sitten pelkästään tuossa 80Gb mallissa.
[/quote] Prossu (Cell Broadband Engine) ainakin on 65nm (40Gb ja 80Gb malleissa). 65nm Grafiikka kortista en ole varma. Jos on niin sitten pelkästään tuossa 80Gb mallissa.[/quote] Playstation 3 60Gb -CPU 90nm -GPU 90nm Playstation 3 40Gb -CPU 65nm -GPU 90nm Playstation 3 80Gb -CPU 65nm -GPU 65nm
Itekkin olisin hommaamassa ks vehjettä siis PS3 mutta mielestäni hinta on vielä suolanen, jos ps2 pelit toimis vaivatta ostaisin kyllä nykyiseen hintaan..mutta kyllä pienenä kapinointi eleenä aion odotella josko hinta laskis, ellei laske en osta.. Onko kellään tietoa ps3 hinta ennusteista..? eli halpeneeko mahtollisesti lähiaikoina ?
mulle riittää pelkkä 32'' tuuman normi tv siinä näkyy minusta hyvin ja on tarpeeksi tarkka mulle mutta seki on ihan mielipide juttu.