Muakin itseasiassa kiinnostaisi mistä ootte viime viikkoina ostaneet PS3:nne... Silloin kun Verkkokauppa.comissa oli 400€ niin olisi pitänyt ostaa, mutta kun ei välähtänyt oikein ;D
Suomessa halvin taitaa olla Verkkokauppa.com 436,90 € itse ostin elektronista 399€ mutta siitä on jo 3kk-4kk E:Saksasta vois löytyy halvemmal ja löytyykin ja kun EU:maita ollaan niin ei mene näitä tulleja niinkuin USA:sta tilatessa
Jos saksasta ostaa, niin voiko siihen tulla jotain rajotteita (aluekoodeja?) tai vastaavia? Eli kaikki pelit / leffat eivät toimisikaan...
Satavarma en ole mutta mun mielestä euroopasta ostetut leffat pelittää euroopasta ostetulla pleikalla.. Voin hyvinkin olla väärässä kun sanon että jenkeillä omat, japskeilla omat ja eurooppalaisilla omat.. mut satavarma en ole Korjatkaa joku mun tietoaukko <3 xD
Ok. Verkkokaupan 436.90 ei oo kovin paha, mutta kun saatavuudesta ei ole tarkkaa tietoa... Mitäköhän noita saksalaisia verkkokauppoja on, joista olis suhkot helppo tilata suomeen ja olisi luotettava?
mulla on saksalainen pleikkari ja kaikki leffat on toiminu. Tilasin electronista noin 1kk sitten hintaan 419e. se huono puoli et ei tullu ees englannin kielistä manuaalia, kaikki saksaks. himmel.
Itse tilasin pari päivää sitten verkkokaupasta korottomalla osamaksulla.. saa nähdä kauanko kestää tulla kun 12kpl varastossa ja yli 25kpl tilattu.