Terve olen viimeiset pari päivää tutkiskellut puhelimia ja päätynyt listaamaan seuraavat kolme ehdokkaiksi. Minulle hyvä kamera on tärkeä joten olen hieman kallistumassa samsungin tai xiaomin puoleen, mutta taas käyttömukavuus lienee parempi one plussassa ja samsungissa. Mitä suosittelette? - Samsung A52 4G 6/128 - Xiaomi redmi note 10 pro 6/128gb - Oneplus nord ce 5G 8/128
Ehdottomasti One Plus. Se on ainoa joka tarjoaa puhtaan Androidin ja 3-vuoden päivitykset sen lisäksi. Muissa on valmistajan omaa roskaa hidastamassa käyttöä ja viemästä tilaa.
Tämä oli hyvin tasainen kilpailu noiden kesken, kunnes OnePlus vahvisti tiedon että vaikka Oppo osti heidät niin noiden puhelinten käyttöjärjestelmänä pysyy OxygenOS. OnePlus vahvisti: OxygenOS-ohjelmisto pysyy jatkossakin käytössä huolimatta yhdistymisestä Oppon kanssa.
Galaxy A52 5G -versio on ainakin monelta osalta hyvä vaihtoehto, joten myös 4G on oletettavasti hyvä vaihtoehto. Myös tälle luvataan päivityksiä kolmen vuoden ajan. 4G-versio parhaillaan tarjouksessa Powerilla.