Eli mulla on tuollainen perus Hauppagen 878 TV + Radiokortti. Ongelmana on etten saa siinä ääniä toimimaan. Ennen windowsin (XP) asennusta kortti toimi moitteettomasti, mutta asennuksen jälkeen kortti ei enään toimi oikein. Se ei edes suostu asentamaan WINTV2K ohjelmaa siitä Hauppagen cd:ltä. Olen saanut asennettua jotkut ajurit(video ja audio), jotka hain tuolta hauppagen sivuilta, mutta ei toimi. Dscalerilla ja WINTV2K:lla saan kuvan näkymään, mutten ääniä..sama ongelma radion kanssa. Aina kun käynnistän koneen uudestaan tulee, että uusi laite löydetty (multimedia sovitin) ja sitten tulee se asennus ikkuna, mutta ei..aina sama.. Olen myös kokeillut vaihtaa PCI-paikkaa.. MISSÄ VOISI OLLA VIKA?
Siinä Hauppaugen cd:llä tuli mukana hwclear-ohjelma jolla voi poistaa kaikki hauppaugen ajurit windowsista. Aja se, valitse alin eli kaiken erasointi ja boottaa kone..pitäisi toimia.
Mulla Pinnaclen PCTV Pro kortin kanssa on semmonen ongelma että Creativen Surround Mixerissä (korvaa normaalin äänenvoimakkuuspaneelin) on aina jostain kumman syystä defaulttina sekä CD-In että auxiliary mutella. Meni pitkään ennen kuin tajusin missä vika kun ei äänet toimi TV:stä. (Pinnaclen kortista äänet viedään ulkokautta kaapelilla äänikortin sisäänmenoon, en tiedä miten sun kortissas sitten.) Eli mulla korjaantuu aina ottamalla ne mutet pois, mut ehkä oot jo tajunnu kattookin ton ja vika on paljon vaikeempi. Sillon en osaa auttaa