Hauppauge WinTV Nexus CA ja HTV-verkko

Discussion in 'Muuta keskustelua kotiteatterista' started by DinoZ, Mar 17, 2005.

1. DinoZ

DinoZ Guest

tervehdys!

Kävin tuossa viikko sitten hakemassa otsikossa olevan kortin Verrkokaupasta. Kanavat sain viritettyä ihan ok (pienen säätämisen jälkeen), tekstitv ja ohjelmisto-opaskin toimivat. Ainoa ongelma (ihan pieni) on että kuvaa ei näy.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia?

Koneen kokoonpano:

Emo: Asus A8V-E Deluxe
    Näytönohjain: Connect 3D X800 Pro
    Näyttö: LG 30" LCD (1280*768)
    Käyttis: Windows XP Pro Media Center Edition 2005
    TV-kortti: Hauppauge WinTV Nexus CA

DinoZ

2. SF100

SF100 Regular member

Trophy Points:
    26
    Palomuuri?

3. DinoZ

DinoZ Guest

Palomuuri on kytketty pois päältä.

4. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    Oliskos samanlainen tapaus kuin oli mulla aikoinanna WinTV-NOVA-t USB:n kanssa. Kuvaa ei tullut ennenkuin tiputin näytön asetuksista värien määrän 32-bittisestä 16-bittiin ja kännistin ohjelman tämän jälkeen.

5. DinoZ

DinoZ Guest

Olen nyt duunissa. Täytyy illalla testailla himassa. BTW putooko kuvan laatu paljon?

6. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    Mun mielestä kuvan laatu oli silti hyvä. Korjausta tuohon ongelmaan ei muistaakseni tullut päivityksen kautta. En ymmärrä miksi moinen laite/ohjelmisto ei toiminut 32-bit väreillä. Nyt olisi uudempi näytönohjain, joten voisi kaivaa laitteen varastosta ja kokeilla uudestaan, jos näytönohjaimella on mitään tekemistä tämän kanssa.

Laite taisi olla ensimmäisiä Hauppaugen digilaitteita, joten luulisi moisen ominaisuuden poistuneen uusimmista laitteista/ohjelmistoista.

7. Kurtza

Kurtza Regular member

Trophy Points:
    26
    Selvisikö ongelma (kuvan puuttuminen)? Ongelman ratkaisu voisi auttaa muitakin vastaavan tuotteen/ongelman omaavia.

Share This Page