Hauppauge WinTV Nova-t toimimattomuus?

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by lokis, May 1, 2003.

1. lokis

lokis Member

Trophy Points:
    11
    Olen Hommannut hauppaugen digikortin joka on harava antenneille tarkoitettu, wintv nova-t pci.

Kortti asentuu hienosti netistä imuroiduilla uusilla ajureilla. Myös digital tv(DVB) ohjelma asentuu hyvin. Kanavahaku hakee hienosti kanavat ja store toiminnolla ne siirtyy hyvin itse ohjelmaankin.
    Mutta kun yritän mennä katsomaan kanavia niin tulee herja DVB-t.exe on aiheuttanut virheitä ja sovellus pysäytetään.

Olen asentanut kortin moneen kertaan, vaihtanut PCi paikkaa, kokeillut eri näytönohjainta, eri resoluutio tarkkuuksia. Jne..
    Onkohan kortti "sökö" vai onko jotain mitä teen väärin tai jätän tekemättä?

2. junk1

junk1 Guest

hei

3. junk1

junk1 Guest

hei
    Sama ongelma. Ensin asensin ohjelmiston cd:ltä, jonka jälkeen kanavia ei löytynyt. Sen jölkeen asensin ohjelmiston uudelleen verkosta imuroiduilla ohjelmilla. Sen jälkeen kanavat löytyivät ja kuva näkyi ja ääni kuului kaikilta Espoon kanavilta. Seuraavana päivänä ilo loppui. Kanavat löytyvät, mutta kuva pysyy pimeänä, sinisenä kuin kaatunut Bill. Ääntä ei tule. Kavavia vaihdettaessä tulee hetkeksi näkyviin pieni sumea ruutu kanavanimen jälkeen. Ati radeon 9500, AMD 2400+ epox 8rda+ . Kuva katomisen jälkeen asensin myös uuden haravan katolle, mutta siitä ei ollut apua.

Share This Page