1. Termu92

Termu92 Regular member

Trophy Points:
    26
    meneekö näyttis takuuseen jimmsissä jos kyseisen näyttiksen fanista on lähteny yksi siipi käytössä.

Jos itse oikein ymmärsin niin jimms ei tällaisia asioita välttämättä korvaisi

2. power_age

power_age Active member

Trophy Points:
    93
    Jos kyseinen on tapahtunut normaali käytössä, kyllä nyt ymärtääksen pitäis korvata tai vastaava tuote tilalle, jos et ole sitä itse rikkonut keventämällä, taivuttelemalla tai vastaavaa tuupannut mitään väliin toiminassa olessa, silloihan siinä on valmistusvika ollut siivessä.

Älä nyt ainakaan käytä näyttistä kun yksi siipi puuttuu.

Mahtaa olla melkoisessa epätapainossa ja ravistaa, rikkoo vielä kortin jotain muutakin, ehkä jopa PCI E paikan.

Jos vastaavaa tuotetta on varastossa, heti alkuviikolla olet yhteydessä saat vanhan kortis sinne pika pikaa, 1-2 vko.a korkentaan, ehkä saat jo samalla viikolla?

Tee se RMA vikailmotus, katso ohjeet Jimm'sin sivuilta, saat varmaan jo tänään tehtyä lähetettyä, nopeuttanee asiaasi!

Kuitenkin kun takuu asiata on kyse saattaa se hetken viedä kun tutkivat asian onko itse aiheutettu vai takuun piiriin kuuluva asia, tai sitten vain tilaat kyseisen http://www.jimmspc.fi/tuoteinfo/DCACO-V3000-BLA01?pid=1307891681945 taitaa kestää tämäkin kun varasto näytää -.sta

Last edited: Jun 12, 2011
  3. Termu92

Termu92 Regular member

Trophy Points:
    26
    whoops :D kortti on käytössä ja olen huomannut että kyllä se kovaa ääntää alkaa pitämään kovassa käytössä.

Onko kellään tietoa kuinka kauan jimmsillä kestää lähettää uusi tuote tilalle?

Share This Page