Moro unlockasin tosiaan nytten tuon näytön ohjaimen. Shaders: 1536 GPUU clock 800 mhz Memory 1250 mhz Eli vielä on kellotus jäljellä, eli mitä pitää tehdä. Memory clokkia, ei saa ko 1350 max, eli miten voi laittaa niinkuin joillaki on 880 mhz ja memory oli 1375 mhz Nyt kans sain Amd Phenom x4 960 t BE modattua 6 ytimeks, eli kannattaako sitä viel kellotella. Tarkoituksena olisi pelata BF3, tappi grafikoilla, kiitos vastanneille! http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=50202 <-- Näytönohjain on tosiaan tuo!
Milläs kokeilit kellottaa näyttistä? Afterburnerilla pitäis onnistua kyllä.. Mitkä kellotaajuudet sinulla on prosessorissa? Epäilen että näissä grafiikkapeleissä (BF3..) paino suorituskyvyssä on ~80% näytönohjaimella edellyttäen ettei prosessori ole hirveä pullonkaula. Voihan sitä testata mutta itse en havainnut selkeää eroa kellottaessa x6:stani..
Ai tuo MSI afterburner? Tällä hetkellä prossun kellot on 3.0 ghz. Kokeilin tota afterburnerii. Core Clock oli 880 mhz Memory clock 1300 mhz ja 3dmark se meni läpi, mut BF 3 kaatu. Sit ko isompaa cover clokkii yritti 3d markis tuli näytön ohjainlakkas toimimasta ja palautui, eli #Dmark testi kaatu. Ei oo viel oikee oo löytynyt vakaita, jos joku vaikka sanois vakaat, kiitos!
Käytätkö tehdasasetus jännitettä kortille? Tuo 80MHz kellotus ei välttämättä vaadi jännitteen nostoa, mutta se on mahdollinen skenaario. Kokeilemalla löytyy ne vakaat asetukset. BF3 kaatuu kyllä heti kun näytönohjain lakkaa toimimasta (vaikka palautuvasti), mikä on kyllä harmillista :/ EDIT: Niin juuri se MSI AfterBurner..
Oon aika aloittelija, niin kysyn et mis saa tietoo et mikä jännitys tuossa kortissa on tällä hetkellä?
Esim sillä afterburnerilla, settings valikossa on kohdat "unlock voltage monitor" ja "unlock voltage control", joista toisella saat jännitteen näkyviin ja toisella voi säätää sitä itse (kannattaa olla varovainen ettei tuhoa korttia). Tässä ohje: http://murobbs.plaza.fi/naytonohjaimet/636082-msi-afterburner-kayttoohje.html
Nyt on saatu vakaat kellot! Core voltage 1,175v Core 880mhz muistit 1375 Piti lukea tuota afterburneri ohjetta, ja sain selville miten poistaa tuon ohjeman max rajan! Kiitos auttaneille!