Elikkäs tollasset olis mielessä ja kysymyksestäskin olen hitusen varma, mutta päätin kysyä teiltä neroilta, että mites ja kuinka paljon olisi jompi kumpi noista parempi pelaamiseen. HD 6970 2GB Jimms PC Store GTX 570 1280MB Jimms PC Store Elikkä jotain benchmarkkeja tuohon alle kiitos tai jotain hommeleita joista näkis vähän statuuksia. Kiitokset näin vastajaiseksi.
Ja vielä niin... Vissiin kait pelailisin 24 tuuman näytöllä 1920x1080 resolla, että tuokin ilmeisesti vaikuittaa... Tietoa... Tuon linkin perusteella taidan ottaa tuon GTX 570 1280mb version...jollen sitten säästä hiaman rahaa ja osta sitten tuon GTX 570 2 gb version...mutta ilmeisesti turhaan , koska tosiaa aion pelailla yhellä näytöllä..
Mutta sitte taas tämän linkin kautta ostaisin ennemmin 6970 2gb version.. Tässä on maaginen viirus linkki
itse olen ainakin tyytyväinen gtx 570 twin frozr, todella hiljainen ja viileä. 299e maksoin. Jätä hyllylle noi missä ei ole erikoisjäähyä kiinni. itsellä ollu tasan yks referanssi mallin kortti ja ekaks ja vikaks jäi. ei sitä ääntä kestä kukaa.
Miten olis jos pistäis toisen gtx 460 1gb version tuohon näyttiksen viereen? Pitäis vaan uus emo hommata. Elikkäs taistelu jatkuu... 2 x Gtx 460 1gb versiota vs Gtx 570 1280mb versio vs Gtx 570 2gb versio