Eli osaisko joku kertoa miksei kone pyöritä HD-kuvaa kunnolla. Ääni kuuluu kyllä, mutta videokuva tulee kaukana jäljessä - ja hidastellen. Tähän asti ei ole ongelma haitannut, kun en ole paljon HD-videoita katsellut. Mutta nyt esimerkiksi C&C3 Demossa on HD-välivideot, jotka tökkivät. Sikäli mikäli kokoversioon ei tule mitään muutosta, voisinko itse jotenkin vaikuttaa asiaan? 2,6Ghz 1Gt RAM Nvidia GeForce 7600GT
potkuu koneeseen lisää, joku intelin core duo ja 1900 gt ohjain. itellä on 3 ghz amd 64 bit ja 1900 gt 2 gt ram ja pätkii.
ei mulla ainakaan ole minkäänlaisia ongelmia ollut esom 720p materiaalin katsomisen kanssa. Kokoonpano - amd 64 3500+, 2G Ram, 7900GT. Ja olen kuullut että Athlon 3200+, 1G ram, ja 6600GT kokoonpanoillakin on HD matskua pyöritetty ilman ongelmia. HD matskun ongelmien ilmestyessä kannattanee harkita HD kodekkien hankkimista -> haali matroska splitter etc... ilman näitä OIKETA hd kodekkeja on esim .HKV tiedostoja mahdoton katsoa... mutta pelien kanssa en sitten osaa antaa neuvoja. Kai niissäkin on sitten omat standardinsa.
Noissa C&C3 Demon välivideoissa on esiintynyt erinäköisiä ongelmia, eli niistä ei kannata välittää. Eli kannattaa kokeilla vaikka http://trailer.nerodigital.com/eng/trailer.php?id=64 (Cinema tai Cinema AVC) http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/musicandvideo/hdvideo/contentshowcase.aspx noita katsella vaikka VLC:llä.
No tuota, VLC Playerillä kuva pätki kokoajan ja siinä oli virheitä. Media Player taas näytti koko videon sulavasti. Ilmeisesti vika ei siis ole koneen tehoissa, vaan videon encoodauksessa ? EDIT: Ja täytyy kyllä edelleen sanoa, että HD:n kuvanlaatu on aivan loistavaa. EDIT 2: 720p näkyi ongelmitta, mutta 1080p alkoi jo nykiä
1080p nykii suurimmalla osalla koneista (tai ainakin H.264 materiaalia, jossa on jokin siedettävä bitrate). Eli siitä ei kannata murehtia =) Jos video näkyy jollain mediasoittimella oikein niin se on todennäköisesti ainakin jonkin speksin mukaan tehty oikein. Eli tuo vika taitaa olla tuossa C&C:ssä.
Katso mun allekirjoitus... toi kokoonpano toimii joten tehoista ei sinunkaan tapauksessa pitäisi olla kyse