HD matskuun subien poltto kiinni

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by LordPepsi, Nov 6, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    Ongelman yleiskuvaus
    Olen tässä jo 3-4 viikkoa säädellyt erillaisten ohjelmien kanssa liittääkseni subit kiinteiksi HD matskuun. ( teräväpiirto materiaalii, tämä selvennnys niille jotka alkaa tyrkyttää avi had sub ohjeita ) Olen päässyt kaikenlaisiin ratkaisuihin eri ohjelmilla mutta pitäisi myös se bitrate pitää edes suurinpiirtein kohillaan sekä saada aika minimiin toi convertointien määrä.. jokaisella kerralla kun se laatu hieman voi heikentyä

Mitä olen tehnyt ongelman korjatakseni

Olen kokeillut ainakin seuraavia ohjelmia -->

PS3 Video 9 ( muuttaa mp4 siksi tiedostot eli PS3 yhteen soppiviks, ei subbaus mahdollisuutta, hidas eikä vie tarpeeksi resursseja, alle 50 % todellisesta potentiaalista)

XviD4PSP 5.0 ( ok softa mutta tekee jotain erroria.. ei muka löydä lähde/kohde videota, jos jollain kokemusta enemmän softasta, vois vähä antaa vinkkeliä :D tämä ainut softa mikä polttaa subit kiinni videeon ja pitää bitratet kuosis )

Yamb ( leikkaukseen palasiksi, Pleikkarihan tukee fay32 formaatin ansiosta vain 4 gigasia tiedostoja, myös subien lisäys mahdollisuus mutta vain track muodossa, ei siis polta kiinni)

mkvmerge GUI ( hyvä ja nopee softa, tekee hommasa mutta tässäkin vain(?) track mahdollisuus eli ei polta kuvaan subeja kiinni..

Toki jos jollain sattuu olee muitakin menetelmiä ja hyviä softia MP4 + SUBI tiedostojen liittämiseen ilman että bitratet tippuu ku lehmä häntä niin otan mielelläni kokeiluun :D

En ole vielä kokeillut onko pleikkarilla mahdollista videotiedostosta suoraan vaihtaa subit ?? kyse siis mp4 sesta

Milloin tarkalleen ongelma ilmeni

Silloin kuin aloin tekemään näitä liittämisiä...

Muuta tärkeää?
    Nothing else, just ask if u need to know smth

Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page