Ostin uuden kovalevyn tohon xboxiin, ja tutoriaalissa sanottiin, että siirrä C ja E tietokoneen kovalevylle, ja vasta sitten rupee vaihtamaan kovalevyä.. Noh unohdin tämä tietysti, ja uus kovo on sisällä. Eli haittaako tämä jos ei ole muistanut siirtää C:tä ja D:tä sieltä?? kun E:llä on vaan peli, mutta en tiedä, että mitä C:llä on..
Niin mites sä aiot nyt sen koneen saada toimiin esim ilman modia? Esim Live pelaamista varten tai vastaavaa. Kun koneessa ei ole alkuperästä dashia?
ei se ole kuin vanha kiintolevy kiinni ja kopioimaan.. jos ny kuitenkin olet sen hävittänyt niin sitten kannattaa ruveta p2p ohjelmilla kattelemaan ms dashboardia. jos et kuiteskaan käytä liveä niin jokin dashi sinne vaan ja kyll pelittää..
Pelittää pelittää..mutta sitten joutuu aina käyttään modia/modinbiossia. Alkuperänen biossi ei lataa muuta kuin alkuperäisen pelin ja alkuperäisen dashin.
no minullakin oli samanlainen vika että modilla toimi ja ilman ei ja nyt mun xbox on korjattavana jotta ei kannata liikaa säätää
Niin mulla ei ole tätä ongelmaa...ei edes xboxia. Mutta koska olen modaaja ja tunnen melkohyvin nämä hommat, niin tiedän mitä tosta rävellyksestä seuraa. Eli ei yhtään mitään kuin harmia. Jos saan suoraan sanoa, niin en tajua että jotkut kalliin koneensa pilaa modaamalla itse jos ei osaa. Luulis nyt tajuavan tekovaiheessa kun alkaa menee yli hilseen eli toisin sanoen täysin vituiksi, että olis hyvä lopettaa? Sitten ollaan täällä foorumeilla selittelemässä, että menipä koko homma perseelleen kun "unohdin" tehdä sitä ja tätä. Ja taas maksetaan parhaassa tapauksessa kokonaan uus kone modeineen ja modaus hintoineen. Tai vähemmässä määrin vain uus modi ja modaushinta. Tässä tapauksessahan ei ole loppujen lopuksi kyse täysin menetetystä omaisuudesta, mutta silti. Noh minähän tässä tianaan kun mulle näitä tapauksia tulee asennukseen/korjaukseen, mutta tämä kuitenkin kaikille sellainen väli huomautus.
Siis enhän minä vaihtanu muutakuin kovalevyn, jotta saisin lisää tilaa xboxiin. vaihdoin takaisin sen alkuperäisen ja otin C:n ja E:n talteen ja vaihdoin uuden takas, ja pistin C:n ja E:n sinne takas.