Laitoin kovalevyn G:Games osiolle pelei ja huomasin että lataus vaihees ne jumittaa ja sain kuulla että suurin osa uusista peleist tarvii HD-patchesin toimiakseen, pitää varmaan paikkansa. Mutta en saanut tarvittaa tietoa mistä tämän hd-patchesin saisi, minne se asennettaisiin, miten se ilmottaa että se on toiminnassa. Onko niitä jokaiselle pelille oma semmonen vai yksi yhteinen HD-patcher???
hmm... mielenkiintosta G asemalle? nii kuinka iso kovo sulla siinä on ? meinaan vaa että eikö se E ja F riitä ?
mulla on siinä 300giganen maxtor. onko se iha koneen kannalta terveellistä laittaa niitä pelei siihen Geelle. mihinkä ne pelit pitäis laittaa ku mulla on käytös C:, E:, F:, G: ja F:lle ja G:lle oon jakanu ne kovalevyn tilan suurimmaks osaks.
Yleensä noi pelit on F-asemalla.Eipä ole tähän mennessä tarvinnut/puhunut yksikään tutuista tuosta HD-patch:stä että olisi tarvinnut.Kaikki toimineet ilman mitään lisukkeita.
laitaksä ne millä sinne kovolle FTP yhteyden yli vai dvd2Xbox:illa tolla jälkimmäisellä kannattaa koittaa jos ei oo koittanu tai sit laitat ne vaa eka vaik F:älle ja siirrät sítte sinne G:lle
Hee... Sain toimii ku PIENEN netti penkomisen jälkeen löysin semmosen ohjeen millä sain toimii. Tyhjensin Z: X: Y: osiot ja E:Cache:n sisällön. sitte vaa aitoja pelei kopion F.Games kansioon ja toimi. Eli en tarvii patchereita.