HD -patch

Discussion in 'Alkuperäinen Xbox' started by m.arkus, Feb 9, 2006.

1. m.arkus

m.arkus Guest

Laitoin kovalevyn G:Games osiolle pelei ja huomasin että lataus vaihees ne jumittaa ja sain kuulla että suurin osa uusista peleist tarvii HD-patchesin toimiakseen, pitää varmaan paikkansa. Mutta en saanut tarvittaa tietoa mistä tämän hd-patchesin saisi, minne se asennettaisiin, miten se ilmottaa että se on toiminnassa. Onko niitä jokaiselle pelille oma semmonen vai yksi yhteinen HD-patcher???

2. zeroxzen

zeroxzen Member

Trophy Points:
    16
    hmm... mielenkiintosta G asemalle? nii kuinka iso kovo sulla siinä on ? meinaan vaa että eikö se E ja F riitä ?

3. m.arkus

m.arkus Guest

mulla on siinä 300giganen maxtor. onko se iha koneen kannalta terveellistä laittaa niitä pelei siihen Geelle. mihinkä ne pelit pitäis laittaa ku mulla on käytös C:, E:, F:, G: ja F:lle ja G:lle oon jakanu ne kovalevyn tilan suurimmaks osaks.

4. m.arkus

m.arkus Guest

mitä HD patch meinaa. onko se joku Hard Disk ..... mistä sen voi saada

5. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
    Yleensä noi pelit on F-asemalla.Eipä ole tähän mennessä tarvinnut/puhunut yksikään tutuista tuosta HD-patch:stä että olisi tarvinnut.Kaikki toimineet ilman mitään lisukkeita.

6. zeroxzen

zeroxzen Member

Trophy Points:
    16
    laitaksä ne millä sinne kovolle FTP yhteyden yli vai dvd2Xbox:illa tolla jälkimmäisellä kannattaa koittaa jos ei oo koittanu tai sit laitat ne vaa eka vaik F:älle ja siirrät sítte sinne G:lle

7. m.arkus

m.arkus Guest

Hee... Sain toimii ku PIENEN netti penkomisen jälkeen löysin semmosen ohjeen millä sain toimii. Tyhjensin Z: X: Y: osiot ja E:Cache:n sisällön. sitte vaa aitoja pelei kopion F.Games kansioon ja toimi.
    Eli en tarvii patchereita.

Share This Page