Joo Eli itellä Sapphiren malli ja nyt taulussa Corella 942Mhz Ja lisää menee!!! muisteja kokeilin 1200mhz asti ja vielä kulkee!!! mitä te ootte saanu näitä menee? toi 942 kuulostaa jo sen verran kovalta et en tiedä hannaanko painaa vielä lisää vaikkakin ainakin furmark on vielä vakaa? vakiohan on 800 / 1000 Nyt 945Mhz ja viel vakaa furmarkilla 15min uskallanko vielä painaa?? tuntuu todella kovilta kelloilta? tuuletin automaatilla lämmöt max 72c 3dmark06 vakaana läpi 945 core kelloilla, nyt jatkan muistien kellotusta, olen nyt päässyt 1225 asti... kun saan sen valmiiks viilaan coren loppuun saakka kun tuntuu viel kulkevan! Taitaa olla aika mahtava yksilö osunu kohalle... Mietin tässä että en tullut ollenkaan kattoneeksi korttia asentaessani että onko tässä virran syöttöä jäähdytetty miten, saattaakohan sen kanssa tulla ongelmia liian korkeilla kelloilla?
Noh, jos furmarkki o primen tapane rasitus värkki näyttiksiä varten ni en usko 15min testillä kovin luotettavaks ja sitten lämmötkään eivät välttämättä vielä tapissa 15min aikana? Mutta enhän minä mitn koneista tiedäkkään.
Se ei ole sama asia kuin prime. Nyt 945 / 1280. Edit: Noilla äskeisillä kaatu 3dmark. laskin: 940 / 1275 Nyt vakaa, pelasin just gta eflc:tä tunnin verran, sekä pyörittelin vakaustestit fps nous 5 Uskon että kaatuminen johtui noista muisteista core varmaan menis vielä... Ihan hyvin n. 20% kasvua... Lisään vielä että kellotin MSI afterburnerilla ja tuuletin automaatilla 940 / 1275 furmak lämmöt max 73c ja tunnin pelaamisen jälkeen 64c
Kyllähän nää atin x830 sarjan näyttikset kellottuu varsin hyvin, kun omanikin 4830 core 575->750 ja muistit 1000->1160. Oon saanu kulkee jopa 760MHz core kelloil 3DMarkin läpi puhtaasti.