hdmi liitin ongelma

Discussion in 'Televisiot' started by bluntti, Feb 10, 2009.

1. bluntti

bluntti Member

Trophy Points:
    16
    Ongelma on sellanen että hd-ready töllö ei suostu näyttämään kuvaa tietokoneelta hdmi piuhan eikä dvi-hdmi piuhan kautta,olen kolmella näytönohjaimella kokeillut ja kaikissa sama. Mutta kun laitan xboksin kiinni niin kuva näkyy.
    Olen varma että koneen päässä vika ei ole koskaaikasemmin kuva näkyi ihan hyvin mutta eräänä päivänä ei enään näkynytkään.
    Töllö on Panasonic TX-32LE60F

2. Euphemos

Euphemos Regular member

Trophy Points:
    46
    Oletko jossain vaiheessa päivittänyt ajurit? Ja mikä näyttis edes on kyseessä?

3. bluntti

bluntti Member

Trophy Points:
    16
    Luonnollisesti on päivitelty ajureita ym.
    ekana oli geforce 7600gs dvi-hdmi piuhalla jolla aluksi toimi ja sitten ati ati HD 3450 jolla on koitettu hdmi-hdmi ja dvi-hdmi piuhalla ja nyt on geforce 6600gt jossa koitettu dvi-hdmi piuhalla.
    kaikki piuhat ovat ehjiä ja mikään noista ei edes tunnista töllöä.

4. Euphemos

Euphemos Regular member

Trophy Points:
    46
    Hmm, pitäisin aika erikoisena että 7600GS:llä tuo toimi, sillä muistaakseni tuossa kortissa ei olisi vielä ollut HDCP-tuellista DVI:tä... 6600GT:llä nyt ei ainakaan kyseisestä syystä pitäisi toimia laisinkaan.

HD3450:n sen sijaan pitäisi kyetä syöttämään signaalia ihan oikein. Oletko nyt varmasti säätänyt Catalyst Control Panelista (vai mikä se nyt nykyään onkaan) ulkoisen näytön eli tässä tapauksessa television asetukset oikein?

5. bluntti

bluntti Member

Trophy Points:
    16
    Enkö mä just sanonu että sillä 7600gs toimi aluksi ja kumpaisessakin on dvi lähtö ja kyllä on asetuksia säädetty myös atin ohjaimessa.

Share This Page