Elikkäs tarttisi uusi headset ostaa. Nyt on toiset Fatal1tyt meneillään. Todella hyvät kuulokkeet kaikin puolin, mutta AIVAN liian heikot. Mikki alkaa todella helposti säristä, ja johdot menevät tuon tuostakin poikki. Hintahaarukka olisi n. 40 - 90e. Olen nyt miettinyt erilaisia vaihtoehtoja, ja olen kahden vaiheilla: SteelSeries 5H v2 Headset tai, Razer Carcharias headsetti. voisiko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia näistä tuotteista, tai muuten vaan sanoa mielipiteitä, tai suositella jotakin muuta headsettiä? Kiitän!
Terve! Itse suosittelen lämpimästi SteelSeries 5h v2. + Todella mukavan tuntuiset päässä ja sopii pieni-/isopäisille + Hinta/laatusuhde on näissä kohdallaan + Todella hyvä äänenlaatu + Ulos vedettävä mikki - ei ole moitittavaa Mielestäni Razer tekee "pikkulapsien tavaraa".. Itselläni ei ole varsinaista kokemusta razerin tuotteista ,mutta se on totta että moni ei ostaisi Razeriä (jos siinä ei olisi valoa ja logoa).. Mielestäni kaikki Razerin tuotteet "lapsien" leluja!
Kyllä tuo Steelseries on hyvä valinta, mikki on mukavan siro ja hyvät päässä. Razer:sta ei ole kokemusta, mutta mikki näyttää kovin isolta, mistä voi olla haittaa jos vaikka tykkäää juoda kahveeta koneella. Toisaalta ihmettelen, että mitä siellä niillä kuulokkeilla tehdään, itsellä oli ainakin vuoden päässä nuo falal1tyn kuulokkeet ja vieläkin toimii loistavasti. Mikki parempi kuin useilla kavereilla, sillä se toimi joka ohjelmassa ilman säätämistä. Onko se sitten vain huonoa tuuria kuulokkeiden suhteen vai huonoa tuuria peleissä.
Itelläni on ollut nuo steelseriekset o pari kuukautta ja todella hyvät ovat +vedettävä mikki +ei kovin kallis +jos pelejä pelaat nin todella hyvät on +hyvän tuntuset
Mulla on Creativen Fatal1ty, ja oon ollu tyytyväinen. + mukavat päähän + tosi halvat (n.30e) + Hyvä äänenlaatu + irrotettava mikki Eikä ny mitää huonoo tuu ees mielee.
okeiokei. Olen kattonu kaikkia arvosteluja sun muita, ja kovasti ollaan steelseries headsettiä kehuttu, mutta ainoana miinuksena huono, tai pieni basso. Carchariakseissa on äänimaailmaa kehuttu erittäin paljon. Mikistä en tiedä kylläkään. Niin, oon korjannu myös noin 4 kertaa kuulokkeita mitä on ollu kun on jääny esim. jalan taakse ku oon lähteny liikkeelle. Ei näissä fatal1tyissä muuta vikaa ole, kun noi kupit on hieman liian pienet. pidemmän aikaa ku istuu koneella ni alkaa kyllä jo tuntua korvissa. Mikki on todella loistava. Nii, ja niitä carchariesseja mietin sen takia juuri, kun toi mikki olisi tollanen isompi. näissä fatal1tyissä on monta kertaa käyny sillai että mikki lakkaa toimimasta, ja toiselle osapuolelle kuuluu surinaa äänen kanssa, tai ei kuulu mitään, tai pätkii. Kiitos tipeistä.
Ovatko nämä mistään kotoisin? Ei ainakaan hinnalla ole pilattu. http://www.jimmspc-store.fi/tuote/DX-580?t=false Ja noin yleensä, mitkä ovat hintalaatusuhteeltaan hyvät headsetit? Noi SteelSeries 5h v2 näytti kyl hyviltä, mutta on hiukan kalliit..
DX-580 Headset ei kannatta mitään tuollasta halppis paskaa ! Osta kerralla hyvät ( noita steelserieskiä suosittelen) , etter joudu uusia ostelemaan heti , ei steelseriesket oo kun 56 euroa , niin osta ne.
Jos nyt olisit hiljaa, kun kaikilla ei isi maksa näitä elektroniikan ihmeitä. Voin kertoa, että jo 20€ saa ihan menevät kuulokkeet ja niissä ei merkkikään maksa. 56€ on esimerkiksi opiskelijan budjetissa lähellä kuukauden ruokia.
Steelseriesit 5h v2 tuppaa nettikeskustelujen mukaan hajoamaan melkoisen helposti. :/ Sama ongelma tosin koskee Steelseries Siberia -kuulokkeita, jotka ovat suosikkini n. 50€ kuulokkeet-kategoriassa. Tällä hetkellä omassa käytössä HD 555:t, hiukan kalliit, mutta laadukkaat.
Juu itseltäkin löytyy kyllä HD 555:t, mutta toisiks kuulokkeiks mikillisiä ajattelin.. HD 555 on parhaimmat mitä mulla on ollu. Naulan kantaan.