WinMX taitaa olla rikki joten pitäisi siskolle löytää joku tosi simppeli ohjelma jolla saa yksittäisiä mp3:sia. Ehdotuksia? Itselläni on dc++ mutta en jaksa olla kokoajan ottamassa muille jotakin.
Oletko kokeillut WinMX uudelleenasentamista? Vai oletko jo kokeillut ja miteniin rikki? Antaako jotain ilmoitusta?
Kenties Kazaa? Mielestäni paras on dc++, toki vähän "vaativampi", mutta opeta sille keyshortcutit(etsii ctrl+s yms.) Laittaa favouritesiin hyvät hubit niin eihän dc:n tarvitse laittaa kuin päälle, etsiä ja ladata.
Hyvä, ja erityisesti helppo vaihtoehto on myös LimeWire, josta joillakuilla on huonoja kokemuksia. Itselläni ei. Kun muistat aina katsoa kun asenna niin mitä asennat, nii homma on kotona Biisit löytyy hyvin ja tulee hyvää vauhtia. Myöskin leffat Asennuksen jälkeen kannattaa kuitenkin ajaa haittaohjelmien poisto ohjelma.
Joo, jumalauta multaki meni toi kommentti ohi...EI MISSÄÄN EI MILLONKAAN, EI EDES KÄNNISSÄ PIDÄ TUOTA SONTAA PUHUA, EIKÄ EDES MAINITA TUON SONNAN NIMEÄ! KAverilla kone täysin solmussa sen takia jonka nimeä en edes sano, vaikka varotin kaveriani. LimeWire palvelee mua ihan hyvin ja o palvellu jo lähemmäs 2vuotta
Kerran jaksat asentaa sinne sen dc++:n siskolle, säädät oikein niin on se ihan simppeli. sitä noista suosittelisin.
Frostwire on hyvin pitkälle sama kuin limewire, mutta vapaa eikä suodatettu (limewire on nykyään). http://www.frostwire.com/index.php?title=Main_Page
Se riippuu ihan siitä mitä olet tottunut käyttämään. Itse olen huomannut että BitComet ja DC++ ovat helppokäyttöisiä. Suosittelen.
BitComet on suhteellisen helppo ohjelma, niinkuin muutkin Torrent-ohjelmat. Kyllä netissä on niin paljon puhetta P2P-ohjelmista, että äkkiä ne hoksaa. Ei vaadi mitään erityisiä ohjelmointitaitoja.