Helpoin tapa saada PS3 nettiin

Discussion in 'PS3' started by OP_lord, Aug 20, 2011.

  1. OP_lord

    OP_lord Member

    Joined:
    Aug 20, 2011
    Messages:
    2
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Eli mulla on kaapelimodeemi (nopeus 20-40 megaa), joka on yhdistettynä tietokoneeseen. PS3 sijaitsee talon toisessa päässä (asun omakotitalossa).

    Kysymys 1: Jos ostan toisen kaapelimodeemin ja yhdistän sen pleikkaan, niin toimiiko se samanaikaisesti tietokoneen modeemin kanssa?

    Kysymys 2: Jos yritän yhdistää pleikan nettiin langattomasti ja jakaa tämän tietokoneen modeemin yhteyden, niin onko reititin silloin oikea laite? Tökätäänkö se vain kiinni tähän modeemiin, jonka jälkeen PS3:n netti alkaa asetusten säätöjen jälkeen toimimaan?

    Kysymys 3: Onko jotain muuta tapaa saada PS3 nettiin?

    Mulla oli joskus puhelinverkossa toimiva modeemi ja se ei toiminut yhtäaikaa sekä PS3:ssa ja tietokoneella.
     
  2. Pc_P

    Pc_P Regular member

    Joined:
    Jul 28, 2010
    Messages:
    2,517
    Likes Received:
    3
    Trophy Points:
    48
    Osta pitkä kaapeli, jos on mahdollista.
    Toinen vaihtoehto on reititin ja yhdistät langattomasti, mutta saattaa pätkiä.
    Riippuu talosta ja matkasta.

    2 modeemia ei toimi yhtäaikaa.
     
  3. jmmv

    jmmv Member

    Joined:
    Nov 22, 2005
    Messages:
    94
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Reititin olisi ehkä yksi ratkaisu mutta riippuu pelaatko netissä vai et.Itse en pelaa ja reititin langattomana on ihan ok päivitysten hakemiseen pleikalle ja storen käyttöön.Langattomana jos yhdistät epäilen että pelaamisesta ei ehkä tule mitään netissä.Itsellä toinen tietokone ja pleikka wlanilla reitittimessä ja yksi tietokone piuhalla kiinni reitittimessä.Pelaa mun tarpeisiin kyllä paremmin kuin hyvin.
     

Share This Page