eli sain tän uuden tietokoneen ja nyt on semmonen ongelma kun näyttö tarvisi sen 1920x1080 resot mutta ei anna niin isoja? nyt on 1400x1050 resot.. ihan paska näillä.. miten tuon saisi nuille resoille?
lataa AMDn sivuilta UUSIMMAT ajurit http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Ja laita hakukenttiin oman ohjaimesi tiedot. sitten pitäisi jo automaattisesi olla se suurin reso käytössä. Jos ei, niin oikealla alakulmasta löydät catalyst control centerin, josta pitäisi pystyä muuttamaan.
joo sain tän jo mut entä sitten ku ei toimi äänet?:/ kuulokkeilla toimii etupaneelista mutta takapaneelista ei toimi?:/
joo yritin kattella mutta enpä mie tajunnu että mikkä ajurit sieltä pitäs... eli mulla on tämmönen se laitehallinta ni mistä tuolta sitten pitäs?:/
no kyllä ääniajurit pitäis olla kunnossa, siellä on toi yks huutomerkki USB ajurin kohdalla, emosta ilmeisesti puuttuu jotain, ootko asentanu kaikki ajurit emolevyn mukana tulleelta CDltä?
En viitsinyt tehdä uutta ketjua tämän takia joten pistis tänne. Tämä on ehkä vähän tyhmä kysymys, mutta tietäiskö joku mikä näyttis mulla on? Itse tiedän sen verran että se on EVGA 8800gts 320mb, mutta kellotaajuudet vähän ihmetyttää, kun minulla ne on 589/920 vaikka ne pitäis olla 500/800. Kävi mielessä että jos kyseessä ois Superclocked versio, mutta siinä kellot pitäis olla 575/850, ja muistaakseni siinä kauan sitten roskiin heitetyssä paketissa ei lukenut Superclocked tai mitään muutakaan erikoista, eli ihan perus malli pitäisi olla kyseessä. Eipä sillä sinänsä mitään väliä ole että mikä vehje on kyseessä (uusi näyttis tulossa), mutta ihan mielenkiinnon vuoksi ois kiva tietää.
käynnistä --> ohjelmat --> apuohjelmat --> järjestelmätyökalut --> järjestelmätiedot sieltä ota 'näyttö' -kohta ja kato mitä sanoo toinen on laitehallinta, mutta se joskus saattaa sanoa vain esim. 'radeon 6800 series' vista/win7: käynnistävalikko --> kirjoita 'laitahallinta' --> enter winxp: käynnistä --> ohjauspaneeli --> järjestelmä --> laitteisto --> laitehallinta sieltä valitse 'NÄYTTÖSOVITIN' ja katso mitä sanoo