Jokseenkin menee hermo. Oon nyt pari tuntia surffannu ja yrittänyt saada toimivaa winpwn:ää koneelle. Aina kun olen ohjelman asentanut niin se ei toimi. Miten saan iphonen toimimaan omalla kortilani. En tiedä mitä eroa on jailbreakkauksella ja unlockauksella. Ihan sama kumman teen kunhan saan vanhan SIMini toimimaan. Firmware on 2.2.1. Ostin puhelimen tänään Sonera pisteestä... Voiko joku laittaa hyvät ohjeet ja linkit mistä saa toimivat ohjelmat? Haluaisin puhelimen toimimaan mahd nopeasti. Auttakaa tyhmää! Dänks...
jailbreikkaus onnistuu esim näillä ohjeilla http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1881 Unlock ei taas onnistu softalla mitenkään tuohon versioon (2.2.1) ainoa vaihtoehto että saat vanhan korttisi toimiin on ostaa esim rebelin sim kortti virityksen,tosin tämäkään ei aivan 100% varma ole.
Eli enkö saa vanhaa SIMIä toimiin? Eikö pelkkä jailbreakkaus riitä? Mikä tarkoitus on jailbreakkauksella ja mikä unlockauksella?
Suurin ongelma on tällä hetkellä se, että en saa mitään winpwn tai quickpwn toimimaan. Kun yritän käynnistää niin tulee kriittinen pysähdys ja viestissä lukee seuraavaa: "The application failed to initialize properly (0xc0000135). Click OK to terminate the application." Ja tämä tulee kaikilla mitä olen yrittänyt. Mikähän mättää?
tsipide on hyvä ja käy lukemassa säännöt, kohta 10 taisi ainakin jäädä lukematta. Jailbreak = saat asennettua omia ja muita sovelluksia mitä ei saa sovelluskaupoista. Unlock = saat purettua sim-lukituksen puhelimesta. No ei mikään ihme kun nuo ohjelmat eivät toimi 3G mallin kanssa. Sen sijaan tällä pitäisi aueta 3g-malli.
Okei, klikkasin linkkiä ja sieltä latasin yellowsnow. Tuloksena kansio, jossa tiedosto nimeltä "Makefile" Miten saan sen toimimaan? Mihin tiedostoon se lisätään ja minkä kautta. Sillä sivulla ei ollut minkäänlaisia ohjeita. Onko mahdollista asentaa vanhempi firmware? Ainakaan iTunesin kautta sitä ei voi tehdä kun se varmentaa softaa niin tulee error ja pitää laittaa 2.2.1 ennen kuin toimii. Eli onko joku kikka miten saan vanhemman firmwaren toimiin ja sitä kautta pääsen unlockaan SIMin. Kiitos vielä ja pahoitteluni liian monesta viestistä. En ole ennen tänne kirjoitellut ja nyt olen hieman turhautunut ja yritän vain mahd nopeasti saada uuden puhelimen toimimaan.
Sun täytyy ensin jailbreakata se puhelin ja sitten lisätä yellowsn0win source cydiaan. Ja mielestäni tuolle 2.2.1 firmikselle ei ole vielä jailbreakkia. Oletko päivittänyt puhelimen firmiksen iTunesissa? Jos tuo 2.2.1 firmis oli puhelimessa jo valmiiksi, ei auta kuin odottaa 2.2.1 jailbreakia tai ostaa huuto.netistä magicsim ym. sim-lukituksen purkukortti.
Itse asiassa jailbreakin olen kyllä tehnyt. Versiolle löytyy se mutta unlock vähän vaikeemmin. Ja puhelimessa tosiaan oli valmiina 2.2.1 firmware. Mitenkäs se yellonsn0win lisäys cydiaan onnistuu? Ja toimiiko magic SIMit varmasti? -viisastun koko ajan ja kohta osaan-
En ole 3G-mallia "unlokannut" mutta tässä vaiheet mitä tein 2G-mallin kanssa, jos noista olisi vaikka apua =) http://oma.afterdawn.com/quiote/blog_entry.cfm/3093
Et pysty tällä hetkellä unlockaamaan luuriasi mitenkään, ainakaan ohjelmmallisesti. Ainoa mitä voit tehdä on ostaa noita turbo sim virityksiä. Ite veikkaan että vasta seuraava unlock ohjelma tehdään os 3.0. Edit: noi sim viritykset ei todellakaan ole mitään 100% varma toimisia, joillain toimii mutta välillä hukkaa kenttää, joillan ei toimi ollenkaan ja joillain toimii mutta 3g verkko ei toimi. Ehkä luotettavin tällä hetkellä on tuo REBEL ( http://rebelsimcard.com )
Olen tässä lukenut juttuja ja olen tullut siihen tulokseen, että iPhone 3G 2.2.1 firmikseen ei onnistu asentaa yellowsn0wia. Siihen pitäisi laittaa jotenkin 2.2 firmis, sillä onnistuisi.
vaikka saisit laitettuakin ton 2.2 niin unlock ei silti onnistu, koska baseband on jo päivittynyt ja sitä ei mitenkään pysty päivittämään alaspäin.
tuollaista vissiin tarkoitatte? http://cgi.ebay.co.uk/NO-CUT-UNLOCK...14&_trkparms=72:1690|66:2|65:12|39:1|240:1308
Kyllä vain. Jos päätät hankkia niin muista ettei se kuitenkaan ole 100% varma että toimii, vaikka valmistaja niin lupaa. Itse lähtisin huuto.netistä katselemaan noita mainitsemiani rebelin kortteja
Huuto netistä kun katselin niin ainoastaan 2G:hen löytyy simejä. Ebay ainakin toimii palaustustenkin osalta...