Heroes of Might & Magic IV- patch ongelma!

Discussion in 'PC:n pelit' started by SiZu, Mar 10, 2005.

1. SiZu

SiZu Member

Trophy Points:
    16
    Osaisikohan kukaan neuvoo vialla et ku tossa hiljattain päätin asentaa Heroes IV ja sit kun hain päivitykset siihen. Ja sit kun ekaa päivitystä rupesin asentaa niin se ilmoittaa vaan:

"Old File not found. However, a file of the same name was found.No update done since file contents do not match."

Et tietääkös joku mikä on vialla kun ei suostu noita päivityksii asentaa?

2. Fuuton

Fuuton Guest

Oletko varma et kyseinen päivitys on ensimmäinen varsinaisen pelin jälkeen tullut päivitys.

3. Gotterdam

Gotterdam Guest

Joo, painiskelin itse saman ongelman kanssa pari päivää sitten. Todennäköisesti ongelmasi on sama kun mulla eli yrität asentaa jenkkiversioon sopivaa batchia, brittiversioon..

Täältä http://www.toheroes.com/patches.html löytyy molempien versioiden batchit joten testaile ja ole tarkka siinä että ajat batchit oikeassa järjestyksessä, siis vanhimmasta uusimpaan.

4. SiZu

SiZu Member

Trophy Points:
    16
    Joo eli ei toiminut. Katoin readmesta että versio on 1.0 ja sit yritin asentaa noita patcheja tuolta http://www.toheroes.com/patches.html ositteesta kuten Gotterdam sanoi. Mutta eipä toiminut mikään. Kokeilin sekä US 1.0 to 1.3 patchii ja sit sitä UK 1.0 to 1.3 patchii, mutta silti ilmoittaa samaa 'virhettä'. En oikeen ymmärrä sit et mikä voi olla vialla...

5. LFS

LFS Member

Trophy Points:
    16
    moro....tossa vähän lueskelin tätä ja ajattelin että mulla on tullut monesti vastaan toi....yleensä tommoset päivitykset vaativat että peli on juuri asennettu......koitas semmosta että poistat ja asennat uudelleen ja heitä sen jälkeen toi sun päivitys siihen perään niin olen aika varma ettei enää urputa mitään

6. SiZu

SiZu Member

Trophy Points:
    16
    Ahaah, kiitos LFS. Mutt ku en tiedä toimiiks mull se noin..ku asensin toissa ihan toissapäivänä yhen toisen pelin ja sit ku piti olla päivitys jotta toimii multiplayer, niin mulla sit tuli sama juttu ku tossa Heroes IV:ssä. Että kokeilin sitä multiplayerii melkei heti sen asennuksen jälkee ja sit ku se ei pelin kautta onnistunu asentaa sitä nii kävin netistä sen päivityksen erikseen, mutta ei sekään silti auttanut...

7. SiZu

SiZu Member

Trophy Points:
    16
    No nii! Mä asensin sen pelin uudestaan ja sit asensin sen patchin, ja nyt onnistu asentaminen!
    Eli kiitokset vaan sulle LFS tästä hyödyllisestä vinkistä.

Share This Page