Hei mulla on pikku probleema ku mulla on 512/512 laajakaista niin se ottaa niin pirun hitaasti kaikilla ohjelmilla mitä oon testannu nii ja asun lähellä ouluu nii voisko joku sannoo hyvän dc++ clientin ku mun testaamat on niin p**koja.... kiitos jo etu käteen.
perus dc++ versio on paras. hitaus ei johdu ohjelmasta. nettisi nopeuson 512/512 eli noin 50kt/s sissään ja ulos. dc:llä kun lataa niin lataat joltakin ihan oikealta ihmiseltä ja hänellä luultavasti ei ole paljoaa sinua nopeampaa netti yhteyttä ja jakaa varmaankin muutamalle henkilölle samaan aikaan, joten nopeus sinulle olisi maksimissaan noin. 20kt/s ja ottaen huomioon että tämä toinen henkilö voi sijaita esim yhdysvalloissa niin hän ei voi lähettää sinulle lähellekkään maksimi nopeutta, joten nopeus laskee entisestään.
no voi myös olla NAT ongelma. minkä palomuuri? tiedätkö onko NAT käytössä? käynnistä --> suorita cmd ipconfig http://www.myip.dk/ antaako noi eri ip:t?
voi olla myös siitäki kiinni että jos sun lähetyskaista on tukossa ni se tukehduttaa heti downloadkaistan. Hae netlimiter niminen ohjelma ja rajota sillä upload kaistas vaikka tonne 40 kB/s, vois auttaa. maksiminopeus 512 yhteydelle on 64 kB/S
Todennäköisesti henkilöt joilta yrität ladata vaan rajoittelevat kaistaansa tai sitten olet oikeasti hubilla jossa porukka on jostain vinkuintiasta Varsinkin jos olet ollut jollain hubilla missä jakoraja on 0Gb niin eipä yllätä..