Hiiren automaattinen siirtäminen

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Juunas, Sep 9, 2006.

1. Juunas

Juunas Regular member

Trophy Points:
    26
    Minulla tuli taas tämmöinen pikku bugi tai joku kun poistaa vaikka jonkun tiedoston niin kursori liikkuu automaattisesti oletus nappulan kohdalle vaikka olen ottanut rastin pois ohjauspaneelista hiiren asetuksista että Siirrä osoitin automaattisesti oletuspainikkeeseen valintaikkunoissa...Eli jos vaikka haluan poistaa jonkun kansion hiiri menee ittsestään poiston vahvistamisessa kyllä vaihtoehtoon ja tämä häiristsee...
    Ongelma tais ehkä tulla silloin kun kävin Windows Updatessa ja latasin kaikki päivitykset...

Kiitos

2. qwerty83

qwerty83 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ei tuo ole mikään bugi, vaan ominaisuus jonka saa päälle hiirenasetuksista

3. Juunas

Juunas Regular member

Trophy Points:
    26
    Otin sen rastin pois hiiren asetuksista... Ohjauspaneeli>Hiiri>Siirrä osoitin automaattisesti oletuspainikkeeseen valintaikkunoissa

Mistä se sitten pitäisi ottaa?

4. qwerty83

qwerty83 Regular member

Trophy Points:
    26
    Laitoinpa huolimattomasti, eli yleensä esim. logitechin hiirisofta ohittaa nuo windows asetukset ja nuo saa poistettua sieltä. Muistaakseni logitechilla nimellä smartmove, muista merkeistä en varma mutta epäilen siis tuon johtuvan siitä. Logitechin softa myös päivittää itsensä verkosta automaattisesti jos haluaa ja epäilen että siitä tuo johtuu.

5. Juunas

Juunas Regular member

Trophy Points:
    26
    Okei...Mulla on joku Fujitsu Simenssin koneen mukana tullut hiiri ja se on ilmeisesti välillä tässäkin, mutta nyt huomasin että sitä bugia ei ole enää :D

Kiitos avusta kumminki

6. Juunas

Juunas Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi että minulla rupee meneen hermot laitoin hiiren eri usbhen kiinni ja nyt se ongelma tuli uudestaan!

7. Juunas

Juunas Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt vaihdoin sen takaisin siihen missä se oli ihan ensimmäisenä ja ongelma lähti ,mutta miten se siihen voi vaikuttaa missä usb paikassa se on?

Share This Page