Mistä johtuu että hiiren(optinen) valot ei sammu vaikka koneen virrat on pois päältä ja mistä ne sais mahdollisesti sammumaan virran katkaisemisen yhteydessä? Sori jos kyselen tyhmiä!
Varmaan helpoin tapa on ottaa hiiri koneesta irti. Ei mua ainakaan häiritse hiiren valo yöllä tai muutenkaan.
kaverilla oli sama ongelma jossain asrockin emossa. syy oli ps2/usb "standby"-virta. pois saa vaihtamalla jumpperin paikkaa.
Emo on epox 8krai.voitko antaa tarkemmat ohjeet "jumpperin" paikan vaihdosta? Ite en noin syvällisiä viel ymmärrä..
Hiiri tekee samaa mulla, ongelma ratkaistu laittamalla tietokoneen virtapiuha jatkojohtoon, jossa on virtakytkin, kun kone ei saa virtaa, ei myöskään hiiren valot pala
En ainakaan nähnyt vastaavaa tuossa lataamassani epoxin manuaalissa. En tiedä vaikuttaisiko asiaan jos bios asetuksista kohdasta IRQ/Event Activity Detect laitat USB Resume from S3 Disabled
Mut entäs kun ei ole usb:llä hiiri kytketty? Ja valo palaa.Emo on Msi k7n2 delta2.hiiri microsoft 1.1.Onkos tämä nyt näiden uusien koneiden ominaisuus? Vanha amd350mhz niin siin ainakin sammuu,samanlainen hiiri.Ei se mua haittais,mut tuli kasattuu kone meijän ukol.
Sulla saatta olla päällä joku sellanen asetus, että koneen saa herätettyä päälle näppikseltä tai hiirellä. Tai jos käytät esim. KVM -switchiä, virta tulee sitä kautta.
Sulla saatta olla päällä joku sellanen asetus, että koneen saa herätettyä päälle näppikseltä tai hiirellä. Tai jos käytät esim. KVM -switchiä, virta tulee sitä kautta.