Hiiri ei toimi (kiire!)

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by Kimpsa, May 5, 2007.

1. Kimpsa

Kimpsa Member

Trophy Points:
    11
    Niin että hiiri ei toimi!
    Eli kursori on ja pysyy tossa näytön keskellä, ei liiku mihinkään ja vaikka oliskin linkki siinä kohalla niin ei tapahdu mitää ku klikkii.
    Logitech G5 olis malli. Hiiren pohjassa laser kyllä on päällä, ja tuo valikko hiiressä mistä vaihtaa nopeutta on kyllä päällä(lamput palavat) mutta ei vaihdu kun koittaa vaihtaa.
    koitin asentaa ajurit uusiksi, sammutin koneen hetkeksikin, mutta ei auttanut.
    Luulen, että windows ei tunnista laitetta,sillä menin hiiri>laitteisto eikä siellä näy YHTÄÄN laitetta.
    NOPEA APU OLISI TARPEEN, sillä mutsikin jo rupee vähä närkästymään.
    olen koittanu järjestelmän palautusta, ajurien uudelleenasennusta, koitin ottaa ohjelmat mitkä vois estää sitä pois päältä.
    windows ei siis juurikaan tunnista hiirtä.
    MUTTA ONGELMAN YDIN: miten windows ei tunnista hiirtä, vaikka tunnisti sen vielä aamulla?
    hiiri ostettiin gigantista, ja kun se meni "rikki" kävin vaihtamassa sen siellä toiseen. mutta näyttää siltä että vika ei ole hiiressä.
    noh, sainpahan uuden tilalle.
    mutta apu olisi todella tarpeen! kukaan?
    ei näes ole mitään helmeä naputella tuota tabia kokoajan ku vaihtelen ikkunoita tai "valikkoja".
    ei pääse mihinkään sourceen ainakaan.. ;)
    pliis helppiä!
    en viittis asentaa windowsia uusiks, sillä menis tiedostot ja oon just kovalla työllä keränny tiedostoja.
    eikä äiti viitti ostaa ulkoista kovalevyä (surkeus)
    siis apua!

+Standard Enhanced PCI to USB Host Controller
    +Standard OpenHCD USB Host Controller
    +Standard OpenHCD USB Host Controller
    LAITEHALLINTA ILMOITTAA NÄMÄ VIRHEELLISIKSI!
    VEDIN WINDOWS UPDATET MUTTA EI AUTTANUT.
    TIETÄÄKÖ KUKAAN MITEN NE VOI "KORJATA"
    kiitos :(
    Olen asentanut G5 mukana tulevat ajurit (Logitech setpoint)
    Kun ajan ajurien asetukset, tulee samanlainen ikkuna kuin aamullakin, mutta ASETUKSET puuttuvat
    Näkyy vain tiedot.
    Hiiri on USB, olen koittanut edessä olevaa 2.0 ja takana olevia portteja. Hiiri on langallinen vaikkakin usb :)

Last edited: May 5, 2007
  2. Threat

Threat Active member

Trophy Points:
    66
    Hiiri on kaiketi USB-paikkaan uppoava. Oletko kokeillut vaihtaa toiseen usb-paikkaan koneen ollessa päällä. Yleensä noissa pitäisi kyllä kuulua se laitteen kytkemisääni windowsissa kun usb-laite kiinnitetään ja irroitetaan. Jos takana olevat USB paikat eivät toimi niin kokeilepa vielä edessä olevia paikkoja, jos sinulla sellaisia on.

Onko hiirellä joitain omia ajureita mitä tuli hiiren mukana tai omia asetusvalikkoja. Jos näin niin ainakin ajurien uudelleenasennus saattaisi olla paikallaan.

Share This Page