hiiri ei toimi

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by see_go, Feb 24, 2009.

1. see_go

see_go Member

Trophy Points:
    11
    minulla on läppis ja pöytäkone samassa modeemissa kiinni, muuten ihan hyvin toimii, mutta pöytäkoneen hiiri ei pelitä kunnolla.
    nappia saa klikata työkseen että tapahtuu jotain.
    asiaa oon vähän saanu korjattua siten, että käynnistää pöytiksen ilman että läppis on kiinni modeemissa, sekään ei auta pitkään, jossain vaiheessa tilanne on taas sama.

notta mikähän olis mahdollinen ratkaisu?

2. antti_m

antti_m Member

Trophy Points:
    16
    ootko toisella hiirellä kokeillu??

3. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Kuulostaa kyllä aika kaukaa haetulta että samalla modeemilla olisi jotain tekemistä asian kanssa. Kannattaa kokeilla toisella hiirellä tai jos hiiri on vähääkään uudempi niin kannattaa ladata hiiren ohjelmisto valmistajan sivuilta.

4. Gamehero

Gamehero Member

Trophy Points:
    11
    Itselläni on sellainen ongelma, että hiiri lakkaa toimimasta aina välillä, ja ainoa ratkaisu on uudelleen käynnistäminen, tai usbin vaihtaminen. Vaikka vaihdan usbin, niin jossain vaiheessa hiiri lakkaa taas toimimasta. Hiiri on melko uusi, ja tätä ennen yksi hiiri on lakannut toimimasta vuoden aikana tässä koneella ja ostin tämän hiiren vain vähän aikaa sitten. Eli siis: voisiko vika olla usbeissa?

5. Quiote

Quiote Moderator Staff Member

Trophy Points:
    46
    Onko kyseessä normi rotta vai langaton?

6. Gamehero

Gamehero Member

Trophy Points:
    11
    Kyseessä on langallinen hiiri. Langattomista olen luopunut tietyistä syistä..

7. see_go

see_go Member

Trophy Points:
    11
    minulla taas langaton oikkuilee. usb/ piuha hiiri toimii hyvin.
    langattomaan ei ollut uudempia ajureita saatavilla. voisko olla ku tässä läppiksessä on vista ja toisessa xp, niin vista jotenki vaikuttaa xp:n o/s systeememeihin (tms)? tässä nyt kuitenkin jonkilainen "kotiverkko" on toiminnassa.

8. Titiri

Titiri Member

Trophy Points:
    16
    Minä olin vuosi- toista sitten 3:n hiiren loukussa. Eivät uudet eikä vanha hiiri toimineet kuin hetken aikaa, sitten kone suhahti ja sulkeutui. Syyksi selvisi liian pieni virtalähde (vanha kone), johon oli vaihdettu uusimpia sisuskaluja! Kun virtalähde vaihdettiin tehokkaampaan pelitti hiiri taas.

Share This Page