Hiiri + Matto

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by M1z3, Oct 10, 2007.

1. M1z3

M1z3 Member

Trophy Points:
    11
    Omistan Logitech G5 sekä Razer Copperhead -hiiret. Ostin vasta uuden hiirimaton (Qpad CT), jota oli kehuttu hyväksi ja tarkaksi matoksi. Pelaan Low-sensitivityllä eli joudun veivaamaan hiirtä melko nopeasti,tämäpä se ongelma on kun ei hiiret tahdo pysyä perässä, vaan stoppaavat tai heilahtavat itestää ylös kun heilauttaa sivulle. Olisiko vika USB:ssä vai missäköhän ja millä asetuksilla hiiren pitäisi pysyä tarkasti ja hyvin perässä(dpi sekä Hertzit?) Vai onko tuo hiirimatto yksinkertaisesti huono

2. umpSh

umpSh Regular member

Trophy Points:
    26
    Kumpikaan noista hiiristä ei ole kovinkaan hyvä nopeatempoiseen pelaamiseen. Seurantakyky on huomattavasti heikompi kuin valmistajien optisilla pelihiirillä.

Olen myös itse omistanut molemmat kyseisistä hiiristä. G5 lähti myyntiin parin viikon jälkeen ja Copperheadin lahjoitin eteenpäin ilmaiseksi. Copperheadin kanssa tähtäin ei koskaan lähtenyt omille teilleen, mutta negatiivinen kiihtyvyys vaivasi pahasti.

Suosittelen ostamaan laadukkaan optisen hiiren tilalle ja vaihtamaan maton kovaan ja väriltään mustaan, esimerkiksi Ulti-mat Originaaliin. Tosin pelkkä hiiren vaihto poistaa luultavasti ongelmat.

Itse uskallan suositella Logitechin MX518 ja Razerin Diamondback -malleja. Razerin Deathadderia on myös kehuttu, mutta itse en ole sen toimivuutta testannut.

3. M1z3

M1z3 Member

Trophy Points:
    11
    No tässä on semmonen mukava juttu, että kun ton G5 kanssa meni hermot niin ostin ton Razer -hiiren. Eli tämä razeri on nyt kaksi päivää vanha, ja muotoilu yms ovat kohdallaan omaan käteeni, joten en hiirtä lähde vaihtamaa. Kuitenkin "tiiviillä" siis tarkoitan pöytää/A4 yms toimii helkkarin hyvin. Oisko mitään Laser-hiirille sopivaa mattoa tarjolla tai suositteluja?

4. umpSh

umpSh Regular member

Trophy Points:
    26
    Mustan värinen Ulti-mat Original oli ehdottomasti paras kokeilemani matto laserhiiren kanssa.

5. Sephi7

Sephi7 Guest

Itselläni Revoltecin Lightpad hiirimatto jossa on sininen valo. Kovapintainen ja tyylikäs ja hieno pimeässä ;) Suosittelen.

Share This Page